Jentenavn

Jeg liker Alvilde, Svale og Sandra.

Svale er visst brukt som både guttenavn og jentenavn, men er jo veldig uvanlig. Tviler på at samboer går med på det.
Ikke passer det spesielt godt med de andre barna sine navn heller, men det er fint :)

Jeg liker Mie, Mia, Karette, Sofie, Oda, Olivia. Jeg har en finger på Sofie, det er enkelt og greit. Og så har jeg nylig jobbet med to unge jenter med det navnet, som var så gode kollegaer med så fin energi og godt humør som gir meg en skikkelig god følelse på navnet :shy: Men jeg er fan av dobbeltnavn, så spent på hva vi finner ut. Jeg har en følelse på jente, så er de navnene jeg tenker mest på :hilarious:

Jeg liker Alvilde, Svale og Sandra.

Svale er visst brukt som både guttenavn og jentenavn, men er jo veldig uvanlig. Tviler på at samboer går med på det.
Ikke passer det spesielt godt med de andre barna sine navn heller, men det er fint :)

Jøss! ble faktisk overrasket over at noen andre visste om Svale ;) Det er slekts navn i min familie og det er jo ganske få i Norge som heter det:pompus: Det er jo et såå nydelig navn:love017
Vi har bestemt oss for navn allerede. Blir det gutt så blir det Svale og blir det jente så blir det Talia. Blir muligens noe mellom navn om vi finner noe som passer men vi får se ^^

Jøss! ble faktisk overrasket over at noen andre visste om Svale ;) Det er slekts navn i min familie og det er jo ganske få i Norge som heter det:pompus: Det er jo et såå nydelig navn:love017
Vi har bestemt oss for navn allerede. Blir det gutt så blir det Svale og blir det jente så blir det Talia. Blir muligens noe mellom navn om vi finner noe som passer men vi får se ^^
Jeg vet om en liten gutt som heter det gjennom et annet forum jeg henger på :)

Talia er fint :Heartred

Masse fine jentenavn! = D
Her holder vi en knapp på Melody, Edith, Amanda, Frøya, Carla, Alma, Selma.

Hedvig syntes jeg er superfint, men er det et litt sært navn? Jeg syntes ikke det, men mange har meninger om det. Hva tenker dere om navnet?

Back
Topp