Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker Alvilde, Svale og Sandra.
Svale er visst brukt som både guttenavn og jentenavn, men er jo veldig uvanlig. Tviler på at samboer går med på det.
Ikke passer det spesielt godt med de andre barna sine navn heller, men det er fint
Jeg vet om en liten gutt som heter det gjennom et annet forum jeg henger påJøss! ble faktisk overrasket over at noen andre visste om Svale Det er slekts navn i min familie og det er jo ganske få i Norge som heter det Det er jo et såå nydelig navn
Vi har bestemt oss for navn allerede. Blir det gutt så blir det Svale og blir det jente så blir det Talia. Blir muligens noe mellom navn om vi finner noe som passer men vi får se ^^
Ja, da utgår jo det! Hahatakk for tips! Julie er faktisk et slektsnavn på mannens side,men han har også en tidligere flamme med samme navn,så det utgår for hans del
Jeg liker det!Hedvig syntes jeg er superfint, men er det et litt sært navn? Jeg syntes ikke det, men mange har meninger om det. Hva tenker dere om navnet?
Har det på min listeHedvig syntes jeg er superfint, men er det et litt sært navn? Jeg syntes ikke det, men mange har meninger om det. Hva tenker dere om navnet?