Siden vi har en tråd med guttenavn tenkte jeg vi kunne ha en med jentenavn også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samboer som setter litt stoppere her også! Men der er viktig for meg at vi er enige, og at han ikke føler seg overkjørt i denne avgjørelsenSatt meg ned for å lage liste, ble plutselig en del
Dette har jeg sålangt:
Kornelia
Ea
Saga
Eira
Lerke
Lykke
Ella
Elle
Luna
Emmeline
Mille
Luca
Hedvig
Tomine
Ellie
Ada
Athea/Athena
Ingrid
Olivia
Oliva
Elvine
Ive
Vilje
Nå er bare spørsmålet om samboer kommer til å være enig i noen av disse
Vi synes jentenavn er kjempevanskelig! Vi har en Liam fra før,og vil gjerne ha et navn som passer til.
valgte Liam fordi det er pent,lett å uttale både norsk og internasjonalt og passet godt med et familie-mellomnavn. Men jentenavn som er pene blir fort veldig norske og føler kanskje det krasjer litt
Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for Kayleigh,men det blir nok litt for internasjonalt igjen
Navn jeg liker:
Andrea
Aurora
Iben
Ida
Ingeborg
Emelie
Emily
Hedvig
Hennie
Ellers tar også jeg gjerne imot tips,henholdsvis som passer sammen med Liam [/QUOTE
Mi eldste heter Ada, er sååå fintSatt meg ned for å lage liste, ble plutselig en del
Dette har jeg sålangt:
Kornelia
Ea
Saga
Eira
Lerke
Lykke
Ella
Elle
Luna
Emmeline
Mille
Luca
Hedvig
Tomine
Ellie
Ada
Athea/Athena
Ingrid
Olivia
Oliva
Elvine
Ive
Vilje
Nå er bare spørsmålet om samboer kommer til å være enig i noen av disse
Så mange fine navn! Hvis jeg skal komme med enda et forslag så syns jeg også Julie kunne passet fint med Liam
Kimberly?Vi synes jentenavn er kjempevanskelig! Vi har en Liam fra før,og vil gjerne ha et navn som passer til.
valgte Liam fordi det er pent,lett å uttale både norsk og internasjonalt og passet godt med et familie-mellomnavn. Men jentenavn som er pene blir fort veldig norske og føler kanskje det krasjer litt
Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for Kayleigh,men det blir nok litt for internasjonalt igjen
Navn jeg liker:
Andrea
Aurora
Iben
Ida
Ingeborg
Emelie
Emily
Hedvig
Hennie
Ellers tar også jeg gjerne imot tips,henholdsvis som passer sammen med Liam
Naomi, Kathrine, Amanda, Andrea, Charlotte, Emma, Josephine. Anar ikkje kva navn du likar, så kan jo vere at eg bommar totaltVi har en Arthur fra før og prøver nå å finne et jentenavn som passer til dette, og så vil vi helst ikke ha toppliste-navn + at det må funke på engelsk tips motttas gjerne
Naomi, Kathrine, Amanda, Andrea, Charlotte, Emma, Josephine. Anar ikkje kva navn du likar, så kan jo vere at eg bommar totalt
Her kom det kun eitt jentenavn i tankane då me fekk veta at det mest sannsynleg er ei jente i magen: Solveig Og mannen sa "Ja, lurt! Det er fint." Får sjå om det held seg slik fram til termin.