Jentenavn

Signerer denne! Mye vanskeligere med jentenavn føler jeg :P
Noen av de jeg har på lista foreløpig er:
Sarah
Odine
Olivia
Elise
Maren
Nathalie
Tine
Victoria
Fredrikke

Satt meg ned for å lage liste, ble plutselig en del:D
Dette har jeg sålangt:
Kornelia
Ea
Saga
Eira
Lerke
Lykke
Ella
Elle
Luna
Emmeline
Mille
Luca
Hedvig
Tomine
Ellie
Ada
Athea/Athena
Ingrid
Olivia
Oliva
Elvine
Ive
Vilje

Nå er bare spørsmålet om samboer kommer til å være enig i noen av disse:shifty::hilarious:

Dette har jeg sålangt:
Kornelia
Ea
Saga
Eira
Lerke
Lykke
Ella
Elle
Luna
Emmeline
Mille
Luca
Hedvig
Tomine
Ellie
Ada
Athea/Athena
Ingrid
Olivia
Oliva
Elvine
Ive
Vilje

Nå er bare spørsmålet om samboer kommer til å være enig i noen av disse:shifty::hilarious:
Samboer som setter litt stoppere her også! :P Men der er viktig for meg at vi er enige, og at han ikke føler seg overkjørt i denne avgjørelsen ♥️

Vi synes jentenavn er kjempevanskelig! Vi har en Liam fra før,og vil gjerne ha et navn som passer til.

valgte Liam fordi det er pent,lett å uttale både norsk og internasjonalt og passet godt med et familie-mellomnavn. Men jentenavn som er pene blir fort veldig norske og føler kanskje det krasjer litt :p

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for Kayleigh,men det blir nok litt for internasjonalt igjen :p

Navn jeg liker:

Andrea
Aurora
Iben
Ida
Ingeborg
Emelie
Emily
Hedvig
Hennie

Ellers tar også jeg gjerne imot tips,henholdsvis som passer sammen med Liam :)

Helle skal lille hete<3

Vi synes jentenavn er kjempevanskelig! Vi har en Liam fra før,og vil gjerne ha et navn som passer til.

valgte Liam fordi det er pent,lett å uttale både norsk og internasjonalt og passet godt med et familie-mellomnavn. Men jentenavn som er pene blir fort veldig norske og føler kanskje det krasjer litt :p

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for Kayleigh,men det blir nok litt for internasjonalt igjen :p

Navn jeg liker:

Andrea
Aurora
Iben
Ida
Ingeborg
Emelie
Emily
Hedvig
Hennie

Ellers tar også jeg gjerne imot tips,henholdsvis som passer sammen med Liam :)[/QUOTE

Så mange fine navn! Hvis jeg skal komme med enda et forslag så syns jeg også Julie kunne passet fint med Liam

Dette har jeg sålangt:
Kornelia
Ea
Saga
Eira
Lerke
Lykke
Ella
Elle
Luna
Emmeline
Mille
Luca
Hedvig
Tomine
Ellie
Ada
Athea/Athena
Ingrid
Olivia
Oliva
Elvine
Ive
Vilje

Mi eldste heter Ada, er sååå fint:joyful:

Så mange fine navn! Hvis jeg skal komme med enda et forslag så syns jeg også Julie kunne passet fint med Liam

takk for tips! Julie er faktisk et slektsnavn på mannens side,men han har også en tidligere flamme med samme navn,så det utgår for hans del :hilarious:

Navn jeg liker:

Andrea
Aurora
Iben
Ida
Ingeborg
Emelie
Emily
Hedvig
Hennie

Ellers tar også jeg gjerne imot tips,henholdsvis som passer sammen med Liam :)
Kimberly?

Vi har en Pernille :angelic: syns selvfølgelig det er kjempefint :p

Disse hadde jeg på listen:
Mathilde, Sofie, Anna, Othilie, Oline, Noelle, Sonia, Hennie :happy:

Vi har en datter fra før som heter Synne :Heartred

får vi en jente denne gangen ønsker jeg at hun skal hete Ingrid men dær var ikke mannen min så enig

Vi har en Arthur fra før og prøver nå å finne et jentenavn som passer til dette, og så vil vi helst ikke ha toppliste-navn + at det må funke på engelsk tips motttas gjerne

Vi har en Arthur fra før og prøver nå å finne et jentenavn som passer til dette, og så vil vi helst ikke ha toppliste-navn + at det må funke på engelsk tips motttas gjerne
Naomi, Kathrine, Amanda, Andrea, Charlotte, Emma, Josephine. Anar ikkje kva navn du likar, så kan jo vere at eg bommar totalt :joyful:

Her kom det kun eitt jentenavn i tankane då me fekk veta at det mest sannsynleg er ei jente i magen: Solveig :Heartpink Og mannen sa "Ja, lurt! Det er fint." Får sjå om det held seg slik fram til termin.

Lenge igjen og vi kan jo ombestemme oss, men om det blir jente, har vi allerede funnet navn:) Men ifølge forrige ultralyd, så trodde hun gutt, såå.. :hilarious:

Naomi, Kathrine, Amanda, Andrea, Charlotte, Emma, Josephine. Anar ikkje kva navn du likar, så kan jo vere at eg bommar totalt :joyful:

Her kom det kun eitt jentenavn i tankane då me fekk veta at det mest sannsynleg er ei jente i magen: Solveig :Heartpink Og mannen sa "Ja, lurt! Det er fint." Får sjå om det held seg slik fram til termin.

Ja, det var fine navn! Vanskelig dette Solveig ja, det blir bra :D

Har ei Mie fra før- vet ennå ikke om det er gutt elller jente i magen, men tenker litt på Iben hvis det blir jente. :happy:

Back
Topp