Jentenavn

tredjegangsmamma♡

Betatt av forumet
Hei, jeg og samboer trenger virkelig tips til fine jentenavn. Dette er vårt første barn og vi synes det er så vanskelig å komme frem til ulike navn.

Vi har termin i Mars 2019, setter veldig pris på om dere har noen fine på lur <3
 
Jeg liker godt Pia og Eva.
Elsker navnet Agathe, men det får jeg aldri mannen med på om vi noen gang får jente.

Andre navn som er fine er:
Maiken, Eline, Ella, Ellie, Emily, Emilia, Holly, Keily, Hannah, Vilja, Karen, Alexa, Alba
 
Ååh, jentenavn er jo så gøy. Har en hel haug jeg syns er fine.

F.eks Eline, Åse/Åsa, Iris, Ellinor, Molly, Ada, Ella, Vilde, Tomine, Siri, Andrea, Mila, Mina, Emilie/Emilia, Johanne/Johanna.

(Flaks vi fikk gutt denne gang. Hadde aldri klart å bestemme meg for jentenavn. [emoji23])
 
Vi venter også vårt første barn; en jente (februar 2019) [emoji173]️ Her er noen navn jeg liker, men som ikke kommer til å bli brukt da mannen ikke er enig [emoji14]

Kornelia, Tiril, Olivia, Alida.
 
Elea Emine og Eira heter mine døtre :happy:
 
Jentenavn ja, så mye fint! Jeg liker Ada, Ivy, Edle, Nova, Naia, Nanna og Sanne :D
 
Hvilke typer navn liker dere da? Stor forskjell på Astrid og Mileah for eksempel :)

Noen tilfeldige forslag:
Hanna
Mathilde
Selma
Amalie
Saga
Oline
Ylva


Selv elsker jeg mer gammeldagse navn som Alvilde, Liv, Vårin og Ragna
 
Vi har fire jenter, som heiter Michelle, Edmarsia, Julinha og Vau. Det skal sies at mor er fra Angola, så det er vell ikkje så typisk norske navn
 
Våre navn på lista som ikke ble valgt :
- Molly
- Oline
- Esther
- Margaret
- Oda
- Sansa (fra GOT :D)
 
Vi har fire jenter, som heiter Michelle, Edmarsia, Julinha og Vau. Det skal sies at mor er fra Angola, så det er vell ikkje så typisk norske navn

Nydelige navn! Har du andre fine navn fra Angola på lager? :D
 
Vi har gitt jenta vår et sjeldent navn fra norrøn mytologi som vi synes er kult og spesielt nydelig; Lauvøy. Hun har også mellomnavnet Marikken om hun skulle foretrekke det en dag.
 
Har aaalt for mange på listen min :hilarious: Men her er noen jeg synes er fine :)

Aurora, Andrea, Amanda, Evelyn, Emilie, Elida, Tomine, Ylva, Ingrid, Linnea, Lone, Natalie, Stella, Matilde, Charlotte, Astrid og Marielle :)
 
Amelia, Aria og Amanda troner høyt!

Nadia er og fint.
 
Jeg syntes Silje er såå fint på en jente:joyful:
 
Back
Topp