Jentenavn

Mgr

Betatt av forumet
Er det noen som har noen fine tips til jentenavn? Vi skal ikke vite hva lille i magen er, men vil gjerne ha navnet klart fordet [emoji2] Hadde vært supert med et navn som passet med Tiril [emoji7]
 
Live og Vilde er litt i samme kategori som Tiril synes jeg [emoji4]
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Amalie, Othilie og Tilia var våre alternativer hvis vi fikk jente :) Men her er det en liten prins som er ventet og vi (eller egentlig mest jeg) er helt lost på guttenavn [emoji85]
 
  • Liker
Reactions: Mgr
Amalie, Othilie og Tilia var våre alternativer hvis vi fikk jente :) Men her er det en liten prins som er ventet og vi (eller egentlig mest jeg) er helt lost på guttenavn [emoji85]
Tilia synes jeg også er veldig koselig, men her har vi et vennepar som har en datter som heter Otilia, så det blir litt for likt [emoji85] vi har bestemt oss for Emrik om det blir en gutt!
 
Det er så kjedelig når det er sånn [emoji12] Men jeg ville nok heller ikke valgt et navn som var likt. Oi, Otilia tror jeg ikke at jeg har hørt før- det var jo også kjempefint [emoji7] Må sette det på listen min til neste gang [emoji6] Emrik syntes jeg også er kjempefint, men hos meg heter sønnen til kusinen min det så derfor er det uaktuelt her.
 
Det er så kjedelig når det er sånn [emoji12] Men jeg ville nok heller ikke valgt et navn som var likt. Oi, Otilia tror jeg ikke at jeg har hørt før- det var jo også kjempefint [emoji7] Må sette det på listen min til neste gang [emoji6] Emrik syntes jeg også er kjempefint, men hos meg heter sønnen til kusinen min det så derfor er det uaktuelt her.
Ja! Litt kjedelig, men sånn er det! Finnes utrolig mange fine navn da, er bare litt vanskelig å bli enig med mannen [emoji85] vi hadde egentlig bestemt oss for Olivia om det blir jente, men et vennepar har sagt de skal ha en Olivia i mars når deres jente nr 2 kommer. Så vi får se, satser på at det blir en gutt [emoji119][emoji3]
 
Haha, ja det skal ikke være lett altså [emoji23][emoji85] Jeg følte at jeg hadde mange jentenavn der jeg var helt forelsket i flere av navnene, men føler enda ikke hatt jeg har funnet akkurat _det_ guttenavnet[emoji85]
Har dere ikke vært på ultralyd enda eller ønsker dere ikke å vite kjønn?
 
Haha, ja det skal ikke være lett altså [emoji23][emoji85] Jeg følte at jeg hadde mange jentenavn der jeg var helt forelsket i flere av navnene, men føler enda ikke hatt jeg har funnet akkurat _det_ guttenavnet[emoji85]
Har dere ikke vært på ultralyd enda eller ønsker dere ikke å vite kjønn?
Har vært på ultralyd, men bestemt oss for å ikke vite kjønnet denne gangen [emoji4][emoji4]
 
Back
Topp