Jentenavn

Hvilket navn er finest?

• Ylva

Votes: 12 27,3%
  • Maya

Votes: 5 11,4%
  • Embla

Votes: 7 15,9%
  • Synne

Votes: 14 31,8%
  • Oda

Votes: 6 13,6%

• Antall som har svart
    44

OktoMom

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Det er noe dritt at mannen skal ha noe å si, er så vanskelig å finne noe begge liker :p

Deres mening om disse?

Ylva- vært på listen siden vi fant ut det var jente. Elskerdet. Akkurat passe sjelden, pent. Men ungene uttaler det Ulva- redd det er flere som kommer til å gjøre det..?

Maya- elsker det også. Men det er på sjette plass på topplisten. Riktignok ikke med y, but still. Nå kjenner jeg faktisk ikke en eneste Maya/Maia/Maja, men likevel et veldig vanlig navn.

Embla- dette liker vi. Men blir det for sært? Jeg likte ikke mitt eget navn i oppveksten, vil at lille skal like navnet sitt også.

Synne/Oda- liker disse begge to, men ikke sånn jaaaaa-elsk følelse. Litt kjedelige?

Jenta vår heter Embla, så er litt partisk her, men syns det er såå fint :Heartpink

Jeg har også et navn som ikke er så vanlig og har trivdes med det. :)

Ylva liker jeg også godt og det var på listen over kanskje-navn, men Det ble nedstemt av mannen. Jeg kjenner også ei som heter det, og ville ha et navn vi ikke forbandt med noen andre.

Synes både Embla og Ylva er fine navn[emoji4] Jeg har uvanlige navn på begge mine barn, synes det er fint jeg[emoji6]

Synne og Ylva liker jeg :smug:

Back
Topp