Jentenavn..

asil

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Jeg trenger input på jentenavn!
Liker relativt korte, ikke på topp-50-lista, jentenavn som gjerne må funke fint i utlandet. Tips? Guttenavn er så mye lettere!!

Ikke at det her er til hjelp for deg, men jeg måtte se gjennom top 50-lista nå, og herregud, der står jo alle navnene jeg har på min liste. Jeg trodde det var helt andre navn som er populære i dag :wideyed: så nå er min liste tom igjen

Vi skulle bruke Iben om det ble jente. Synes det er vakkert [emoji5] Alma, Ada og Hedda ble også diskutert.

Maja! Mi lille prinsesse heter det :)
Kort navn og kan brukes i flere land :)
Men er nok på listen av dei populære :p

Beklager, jeg har konstantert at jente navn er umulig. Det er nesten bare å gi opp med en gang :dead:

Min skal hete "noname" Er det lov mon tro?o_O

Jeg trenger input på jentenavn!
Liker relativt korte, ikke på topp-50-lista, jentenavn som gjerne må funke fint i utlandet. Tips? Guttenavn er så mye lettere!!

Hva?? Jeg er helt motsatt. Jentenavn har vi masse av, men guttenavn - der sliter vi!
Men er nok ikke helt på samme jentenavn som deg, vi kan godt ha litt lengde på de. Dog heller ikke topp 50 - huff!

Har ikke sett igjennom lista så vet ikke helt hva som er der men om lillebror hadde vært jente så hadde det nok blitt Ada eller Matilda [emoji4]

Ene tvillingen skal hete Maja Eline. Dog Vi sliter med TV2 [emoji23] jentenavn er så vanskelig!
Ååå så utrolig søtt navn!! Superfin kombo <3

Synes Ava, Elea og Iris er fine navn :)

Enig! Ava er et populært navn i USA så det fungerer fint i utlandet.
Jeg tenker akkurat som deg lisaca, liker korte navn og må klinge fint i utlandet siden jeg ikke er norsk selv. Vi vurderer Erle som er fint både på norsk og på nederlandsk (jeg kommer fra nederland og hele familien min bor der). Syns også Eira er fint [emoji5]

Liker Nora, tenkt på det i maaange år. Men nå er det på topp da [emoji57]

Mange fine navn! Men jeg kjenner stort sett noen med barn som heter alt dette :-p Kom opp med fler da! ;-) ;-)

Storesøster heter Alba, må gjerne passe med det!

Er ikke så oppdatert på hvilke navn som er på topplista [emoji14]

Leah
Alva
Aria
Isabell(a)
Elena
Sara
Lilly

Var det jeg kom på i farta. Skal se om jeg finner lista mi med jentenavn når jeg kommer hjem [emoji14]

Back
Topp