Jentenavn

babyliten

Forelsket i forumet
Kan hende det ligger en tråd om dette allerede?
Men uansett, jeg synes jentenavn er så utrolig vanskelig. Guttenavnene hadde vi klart med én gang ettersom vi ville ha litt "gamle" navn. Men jentenavn står vi helt fast på, og vi får jo selvfølgelig ei jente til. Noen som vil dele? :happy:

Vi synes også jentenavn er vanskelig.........

Ada hadde nok vært høyt oppe på lista her om det ikke allerede var "oppbrukt" av andre i slekta.

Ingeborg, Signe,Henriette, Evy, Ragnhild, Oline, Justine, Kristiane, Albertine, Bertine, Johanne, Hjørdis, Bergljot, Veslemøy, Ingvild, Dagny, Theodora, Alma, Bjørg, Maud, Agnes, Agnethe, Tomine

Mange fine navn her da :) Mannen tror jeg sitter på Frida, for å kalle opp etter hans bestemor. Men vet ikke helt. Han sier det liksom ikke noe mer så vet ikke om han har gått fra det. Men ett navn er jo yderst viktig at det føles rett på en måte.

Vesla vår skal hete Josefine :happy: :Heartpink

Ellers synes jeg Maja, Olivia, Johanna, Ingrid, Ingeborg er fine :happy:

Vi liker også litt gamle navn, men sliter både med gutte og jentenavn enda, følger med denne, så kanskje det dukker opp noen tips:)

Sliter også med jentenavn. Hadde guttenavn klart og var så overbevist om at det lå en gutt inni der. Men det er en jente.

Finner ingen navn som sier pang...det vil vi ha. Og alle de fine navnene er liksom tatt av andre.
Finner et navn også kommer jeg plutselig på at noen andre har det navnet.
Får følge med litt hva som kommer opp her :)

Sliter også med jentenavn. Hadde guttenavn klart og var så overbevist om at det lå en gutt inni der. Men det er en jente.

Finner ingen navn som sier pang...det vil vi ha. Og alle de fine navnene er liksom tatt av andre.
Finner et navn også kommer jeg plutselig på at noen andre har det navnet.
Får følge med litt hva som kommer opp her :)
Slik er det her også. Trodde 100% at det var gutt denne gangen :p og er som du sier, vil ha ett navn som sier pang. Synes dette er håpløst :p

Signe, Astrid, Agnes :)

Kan hende det ligger en tråd om dette allerede?
Men uansett, jeg synes jentenavn er så utrolig vanskelig. Guttenavnene hadde vi klart med én gang ettersom vi ville ha litt "gamle" navn. Men jentenavn står vi helt fast på, og vi får jo selvfølgelig ei jente til. Noen som vil dele? :happy:
Linnea har vi som favoritt ;)

Back
Topp