Jentenavn

mommsi

Flørter med forumet
Jeg har tre gutter fra før, og denne gangen kommer det visst en jente. (Selv om jeg har litt vondt for å tro det) Har veldig lyst til å ha noen jentenavn på lista, kan noen hjelpe meg? Vil ikke ha navn fra navnetoppen, men heller ikke for skjeldne.
Vi hadde egentlig for lenge siden bestemt oss for Vårin, men jeg (ikke mannen) er litt usikker..

Freya, Rikke, Nikoline, Olivia, Guro, Elvira, Eleanor, Mai :)

Vårin er da vakkert og ganske sjelden. Hadde ikke hørt det navnet inntil nylig da enbekjent gav det navnet til jenta si

Jeg kjenner noen som har kalt datteren Vårin, og jeg liker det navnet veldig godt!

Yvonne, Melanie, Alicia, Ella, Elida , Leona :)

Jeg har tre gutter fra før, og denne gangen kommer det visst en jente. (Selv om jeg har litt vondt for å tro det) Har veldig lyst til å ha noen jentenavn på lista, kan noen hjelpe meg? Vil ikke ha navn fra navnetoppen, men heller ikke for skjeldne.
Vi hadde egentlig for lenge siden bestemt oss for Vårin, men jeg (ikke mannen) er litt usikker..

Vårin er fint!

Miriam, Henriette, Malene, Ylva, Eiril, Sandra, Maiken, Iselin, Irmelin, Katja, Sanna, Mathilda, Rakel, Alexandra, Ane, Ronja, Emilia.

Vårin er så fint, har det på lista her. Syns du skal godgjøre han mannen din litt :) Vi liker ganske skjeldene navn, så er nok ikke mye hjelp i navna jeg kan foreslå.

Back
Topp