Jentenavn

piekz

Betatt av forumet
Jeg vet det er tidlig - men vi krangler allerede om jentenavn jeg og mannen ;-) vi hadde ingen sist og da ble det jo gutt men nå tror jeg faktisk at det kan være en jente som bo i magehuset :)
Guttenavn er mye lettere syns vi.

Har dere noen fine forslag? Har en Niklas fra før - så kan ikke være et for "amerikansk" navn om dere skjønner hva jeg mener ;-) og skal være ikke så veldig lett å misforstå med skriving osv ;-) mange krav vi har :D

Jeg hadde mange jentenavn men så gikk jeg på topplistene som jeg aldri har vært på før og alle 5 jentenavnene mine var der :( typisk! Regner med du vil holde deg unna de :p?

Her har vi jentenavn klart, men sliter veldig om det blir gutt, så må det også passe til storebror Petter. Å velge guttenavn sist var ikke noe problem :)

E lettere med jentenavn enn guttenavn syns æ/vi. Jentenavn som vi lika e bla Jenny, Silje, Aurora og Louise :) til gutt har vi bare et forslag foreløpig, men har vell god tid enda :)

Ja helst ikke Top 5 og ikke for "gammeldags" fordi det liker ikke mannen min :P
Men Elise syns jeg også er fint. Mannen kan bare arrangere seg med Marie Elise.... Jaja vi få se.
Er ganske forskjellig det med navn ser jeg. Har mange guttenavn jeg hat lyst å bruke og var veldig lett å bli enig der :)
Men er åpen for flere forslag :)

Merker at navn kommer til å bli vanskelig her! Vi er veldig uenig! Jeg liker korte navn, og korte doble navn:)

Som: Alvea, Linnea, Alva, Leah, Maiken, Mailen, Tiril.

Så har jeg noen nieser som heter Liliana, Sofia og Kira:):)

Jeg vet det er tidlig - men vi krangler allerede om jentenavn jeg og mannen ;-) vi hadde ingen sist og da ble det jo gutt men nå tror jeg faktisk at det kan være en jente som bo i magehuset :)
Guttenavn er mye lettere syns vi.

Har dere noen fine forslag? Har en Niklas fra før - så kan ikke være et for "amerikansk" navn om dere skjønner hva jeg mener ;-) og skal være ikke så veldig lett å misforstå med skriving osv ;-) mange krav vi har :D

Det kommer jo litt ann på om man ønsker samme forbokstav eller ikke også da :-)

Synes det er veldig mange navn som passer til Niklas :-) men det første jeg tenker på er jo Niklas og Natalie. Men det er nok fordi jeg kjenner til noen søskenpar som heter det. Ellers så synes jeg jo Sofie er veldig fint, Iben, Ada, Adine, Maria..mange fine jentenavn :-)

Her i huset er både jentenavn og guttenavn bestemt :)

Her har vi jentenavn klart, til overs fra da vi ventet gutten vår. Visste ikke kjønn, så hadde både gutte og jentenavn klare. Får vi gutt aner jeg ikke helt hva vi skal finne på:P
Synes Emine, og Anna er fine jentenavn:)

Gullskatt juli12:)

Storesøster (kaller henne det nå :) ) heter Angelica Louise..og vi tror vi får en gutt denne gangen :) problemet er at jeg liker navnet Oskar Aleksander og samboeren liker Daniel Johan..så dette kommer til å bli vanskelig :D
Men nå er det heldigvis 33 uker igjen, så vi blir forhåpentligvis enig :-D

Liker godt Iben jeg, men havner nok ikke på lista vår da noen vi kjenner allerede har en Iben!

Mariell og Emilie er jentenavnene her :) så har vi Melissa og Sara fra før :D ville helst hatt et jentenavn som slutter på A, men har ikke funnet noe som jeg og mannen liker :(

Back
Topp