Jentenavn :)

Zazigai

Forelsket i forumet
Har dere noen fine jentenavn dere vil dele? Vi / jeg står litt fast på dette, gubben vil veldig gjerne hun skal hete Lily, mens jeg er veldig glad i Alma, Lone og Liva .. Det må være på 4 bokstaver da, det er eneste vi vet sikkert ;)

Lily synes jeg er superfint! Ellers er jeg stuck på Olea, eneste jeg kommer på med fire bokstaver :p

hvorfor bare 4 bokstaver? og mannen får min stemme :) Lily er nydelig men pappan her liker det ikke :(

hvorfor bare 4 bokstaver? og mannen får min stemme :) Lily er nydelig men pappan her liker det ikke :(

Jeg har en kjærlighet for korte navn;) kan kanskje kalles en tvangstanke :p .. Neida, ikke så ille, men har alltid syntes navn på 4 bokstaver er så fint ;) ..

Jeg venter en liten prinsesse i januar, også har jeg en gammel bestevennine som døde og nå har jeg lyst å bruke navne hun hadde , men er usikker på hvordan hennes nærmeste venniner vill tro og synes . Hva synes dere ?

Jeg venter en liten prinsesse i januar, også har jeg en gammel bestevennine som døde og nå har jeg lyst å bruke navne hun hadde , men er usikker på hvordan hennes nærmeste venniner vill tro og synes . Hva synes dere ?

Jeg ville ha prata med de om det, men en skulle jo tro at om du også var en god veninne, så skulle det ikke være noe problem ..

Tuva, Leah, Sara, Thea, Mina, Mari, Lone,Kaja,Maja :)

Back
Topp