Jentenavn!

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Kom med noen jentenavn!:) eneste jeg liker liker ikke sambo så trenger inspirasjon:)

June....mente min skulle hete det hvis det ble jente, men viste seg å være gutt da :)

Hvis jeg ventet ei jente skulle hun bli en Eira Bianca <3, men vi lager visst bare gutter, vi :D

Annabell og Leilani <3 Uheldigvis er ikke sambo enig :/

Hvis babyen min hadde vært jente skulle hun hett Live :)

Live ville jeg at eldste skulle hete, men så passte hun det ikke:p hehe kjempe fint navn da:)

Jeg syns Alma er et alldeles nydelig navn! Men det er dessverre heftig på tur opp! Hvis ikke hadde det nok blitt Alma her.... Vi har funnet et nydelig navn som bare 8 damer i Norge har som vi tenker å kalle snuppa i magen, så det vil jeg dessverre ikke gå ut med for å holde litt på anonymiteten min...

Ida, Nora. Men Nora er visst på topp, da.. Lydia, forresten.

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Kjekke forslag, men kom med flere:) vi har ei Mathea fra før:) og en Erik:)

Isabell, Mathilde, Amanda. Åh, så mange fine navn å velge blandt :)

jeg falt for Mali, Amelia, Auorora og Madelen:) Nå er det bare om å gjøre å overtale mannen til ett av de :p

Eline, Mira, Alva, Linnea, Nathalie, Emmelin :)

Savannah :) Det var ett av mine forslag, men fant et annet jentenavn som vi begge falt pladask for :)

Jeg synes Nora er så vakkert navn!
Og så liker jeg:

Alma
Iselin
Elise
Vårin
Ingelin
Ingrid
Kristine
Silje

:) Lykke til med navn! Jeg sliter veldig med navn selv. Jeg har jo mine favoritter, men jeg vil ha en topp 3-liste med sånne navn jeg bare synes er heeelt fantastiske, så jeg er ute på leit selv ;)

Back
Topp