Jentenavn

karina00

Andre møte med forumet
Hei :)

Jeg og min kjære prøver å få barn nr 2 å "sliter" med å finne et passende navn hvis det blir en jente.
Vi har allerede en Datter som heter Thea. får vi en gutt skal han hete Theo. vi vil derfor ha et jenta navn som passer til disse navnene. får vi ikke en gutt nå så vil vi like vel at navnet skal passe med Thea og Theo fordi vi vil ha flere barn senere å får vi en gutt da så er Theo helt fast bestem..
noen som har noen forslag? Jeg har prøvd å få igjennom Tula, men det vil ikke han ha. har også prøvd tuva men det passer liksom ikke helt med Thea og Theo

Tusen takk for alle svar :D

Leah syntes jeg passa bra med dem andre navnene

Vel, jeg ville neppe gått for så like navn i utgangspunktet... Tror mange fler enn meg vil reagere på dette, bare så du er advart. Ikke det at det spiller noen rolle - dere gjør som dere vil. Men, ville bare gi deg et hint at dette er sånn som vi spøker med... Sender hverandre SMS med de merkeligste kombinasjonene i avisen og sånn... Jeg også tenkte på at mine barn sine navn skulle matche altså! Og det tror jeg de aller fleste gjør. Så det er ikke rart. Men, å bytte ut kun en bokstav... Hadde du gått for Mie og Mia på søsken og?

ja du sier faktisk noe der altså. tenker litt på det jeg også, men så har jeg falt helt for Theo da..
vet ikke hvorfor, men så bare det navnet å da vare yes det skal vi ha hvis vi får gutt... men ja det kan bli for mye hvis vi får en jente også å gir henne lignende navn... vi skal iallefall ha 3 barn max 4 hehe kommer fra store familier begge to så da blire sånn :P
men tusen takk for svaret.. skal tenke på det å "utvide" søket etter jentenavn til noe annet enn hva jeg har tenkt :D

ja det gjør jo det da :) men syns det er så mange som har det navnet jeg nå :s er kanskje litt sær av meg, men vil ha noe litt anneledes :P

ville aldri kalt ungene thea og theo, blir jo klin like navn..

ORIGINAL: karina00

ja du sier faktisk noe der altså. tenker litt på det jeg også, men så har jeg falt helt for Theo da..
vet ikke hvorfor, men så bare det navnet å da vare yes det skal vi ha hvis vi får gutt... men ja det kan bli for mye hvis vi får en jente også å gir henne lignende navn... vi skal iallefall ha 3 barn max 4 hehe kommer fra store familier begge to så da blire sånn :P
men tusen takk for svaret.. skal tenke på det å "utvide" søket etter jentenavn til noe annet enn hva jeg har tenkt :D

Oi! Du tar kritikk bedre enn 99,9% av BV! Håper du klarer å holde på den innstillingen din etter du har vært medlem her en stund. All ære til deg! Håper jeg ikke ødela noe for deg.

tilde

hehe jo takk for det.. :) Kritikk må man jo bare ta da. sånn er det bare :) gidder ikke å bli sur eller noe sånt tar det heller som råd rett og slett :)
så jeg takker for alt jeg om det er kritikk eller ikke :) tar det med et smil

Tiril ?
Tina
Tine

Back
Topp