Jentenavn tips?

Mami15

Englemamma 14 <3, jentemamma15 <3
Oktoberskattene 2015
Vi hadde egentlig to navn det sto imellom.. Men mannen har slått seg vrang når jeg endelig var enig med han..
Noen som har tips til fine jentenavn? Helst norrønt, eller godt norske navn?
Redd hun blir navneløs :(

Eileen, Eldrid, Astrid, Aurora, Julia?

Var de jeg kom på i farta. Ellers så husker jeg at det finnes en side med barnenavn man kan sortere etter opphav. Hadde jeg bare husket nettsiden så...

Eileen, Eldrid, Astrid, Aurora, Julia?

Var de jeg kom på i farta. Ellers så husker jeg at det finnes en side med barnenavn man kan sortere etter opphav. Hadde jeg bare husket nettsiden så...
Har googlet det meste :P syns det er kjempevanskelig ! Mannen er den som er mest nøye på navnet faktisk

Ikke alltid lett med navn, men når dere har truffet henne så finner dere nok ut av det :)

Har ikke bestemt oss eller blitt enige om navn vi heller, så tenker vi venter å ser til hun har blitt født hva som passer til henne da ;)

Sophia og Alicia er mine favoritter! :) I tillegg de navnene vi har blitt enige om dersom vi får en jente ;)

Jeg liker Lisbeth, kjenner ingen som heter det eller har brukt det navnet! Men min kjære liker det ikke siden han er født på 70tallet og kjente mange med det navnet!

Ikke lett å bli enige om navn. Største diskusjonen vi har hatt var om navnet :p så vi endte med å trekke lodd.

Liker selv godt frøya (evnt freya, freja) :) mannen min ville ikke ha det da når jeg nevnte det....

Synes Hedda, Tilda/Tilde, Ida og Thea er fine jentenavn. Her sliter vi me guttenavn.

Sophia og Alicia er mine favoritter! :) I tillegg de navnene vi har blitt enige om dersom vi får en jente ;)
Det er for vanlige navn for mannen min. Selv liker jeg Sofie men det er veldig populært her så har alt for mange Sofie jeg kjenner

Det er for vanlige navn for mannen min. Selv liker jeg Sofie men det er veldig populært her så har alt for mange Sofie jeg kjenner
Ja det er dessverre blitt veldig vanlig med Sophia! Har hatt det navnet med meg lenge, men ser at det har funnet veien inn på topp 10 dessverre.

Mange fine arabisk- inspirerte navn om han liker det! :)

Ja det er dessverre blitt veldig vanlig med Sophia! Har hatt det navnet med meg lenge, men ser at det har funnet veien inn på topp 10 dessverre.

Mange fine arabisk- inspirerte navn om han liker det! :)
Han er nok kun for godt norske navn!

Back
Topp