Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har googlet det meste syns det er kjempevanskelig ! Mannen er den som er mest nøye på navnet faktiskEileen, Eldrid, Astrid, Aurora, Julia?
Var de jeg kom på i farta. Ellers så husker jeg at det finnes en side med barnenavn man kan sortere etter opphav. Hadde jeg bare husket nettsiden så...
Liker det godt , men hadde en katt som het det .. Så føler det blir feil daHar en kusine (engelsk) som heter Freya, men hva med Frøya?
Det er for vanlige navn for mannen min. Selv liker jeg Sofie men det er veldig populært her så har alt for mange Sofie jeg kjennerSophia og Alicia er mine favoritter! I tillegg de navnene vi har blitt enige om dersom vi får en jente
Ja det er dessverre blitt veldig vanlig med Sophia! Har hatt det navnet med meg lenge, men ser at det har funnet veien inn på topp 10 dessverre.Det er for vanlige navn for mannen min. Selv liker jeg Sofie men det er veldig populært her så har alt for mange Sofie jeg kjenner
Han er nok kun for godt norske navn!Ja det er dessverre blitt veldig vanlig med Sophia! Har hatt det navnet med meg lenge, men ser at det har funnet veien inn på topp 10 dessverre.
Mange fine arabisk- inspirerte navn om han liker det!