Kom med masse forslag. Jeg og sønnen er enige, men pappaen er ikke enig enda, så får prøve å få noe inspirasjon 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjører på jeg da![]()
Sofia
Natalie
Talula
Lilly
Lula
Luna
Linnea
Michelle
Anine
Celine
Selina
Mie/Mia
Alina
Alva
Alma
Isabel
Chloe
Elvira
Fanny
Belle
Luna
Linni
Micha
Mille
Molly
Nelia
Othelie
Tilde
Dette er noen navn jeg personlig syns er fineDu ser kanskje det går i mye A - navn, syns det er veldig fint.
Det kan være litt dumt at det andre navnet begynner på samme bokstav som det første slutter på. Det kan føre til misforståelser. For eksempelet sin del kan det høres ut som Johan Andrea. Bokstavene flyter sammen når man sier det.Samboeren kom med ett fint forslag jeg ALDRI hadde tenkt på selv.. Joanna Andrea. Hva synes dere om det? Selv elsker jeg navnet Thea, men tanteungen hans heter det så blir litt dumt å ta det. Amalie er også en favoritt, man samboeren vil ha ett spesielt navn.
Datteren min kom også med noen forslag idag, Tirill og Stella. Da hun sa Stella så ble jeg med engang litt betatt av navnet, men vet ikke hva samboeren synes om det.. Han er megakresen!! Noe jeg forstår, blir første barnet hans, og kanskje det enesteTror det blir vanskelig å bli enig!
Herlighet, du har helt rett.. blææ, samboeren min er vanskelig :/Det kan være litt dumt at det andre navnet begynner på samme bokstav som det første slutter på. Det kan føre til misforståelser. For eksempelet sin del kan det høres ut som Johan Andrea. Bokstavene flyter sammen når man sier det.
Her var det en som het Andreas Sebastian, det høres dessverre ut som Andrea Sebastian. :-/ Bare et lite innspill.![]()