Jentenavn da??

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Kom med masse forslag. Jeg og sønnen er enige, men pappaen er ikke enig enda, så får prøve å få noe inspirasjon ;)

Kjører på jeg da(:

Sofia
Natalie
Talula
Lilly
Lula
Luna
Linnea
Michelle
Anine
Celine
Selina
Mie/Mia
Alina
Alva
Alma
Isabel
Chloe
Elvira
Fanny
Belle
Luna
Linni
Micha
Mille
Molly
Nelia
Othelie
Tilde

Dette er noen navn jeg personlig syns er fine;) Du ser kanskje det går i mye A - navn, syns det er veldig fint.

Kjører på jeg da(:

Sofia
Natalie
Talula
Lilly
Lula
Luna
Linnea
Michelle
Anine
Celine
Selina
Mie/Mia
Alina
Alva
Alma
Isabel
Chloe
Elvira
Fanny
Belle
Luna
Linni
Micha
Mille
Molly
Nelia
Othelie
Tilde

Dette er noen navn jeg personlig syns er fine;) Du ser kanskje det går i mye A - navn, syns det er veldig fint.

Mange fine der ja - Linnea er det jeg og sønnen liker best! Alma heter tantejenta. Jeg liker godt alva men det blir likt alma samt at mannen ikke er så begeistra for det

Helle, Hedda, Josefine, Charlotte, Maria, Marthine, Kine, Julie, Julia...

Samboeren kom med ett fint forslag jeg ALDRI hadde tenkt på selv.. Joanna Andrea. Hva synes dere om det? Selv elsker jeg navnet Thea, men tanteungen hans heter det så blir litt dumt å ta det. Amalie er også en favoritt, man samboeren vil ha ett spesielt navn.
Datteren min kom også med noen forslag idag, Tirill og Stella. Da hun sa Stella så ble jeg med engang litt betatt av navnet, men vet ikke hva samboeren synes om det.. Han er megakresen!! Noe jeg forstår, blir første barnet hans, og kanskje det eneste :) Tror det blir vanskelig å bli enig!

Samboeren kom med ett fint forslag jeg ALDRI hadde tenkt på selv.. Joanna Andrea. Hva synes dere om det? Selv elsker jeg navnet Thea, men tanteungen hans heter det så blir litt dumt å ta det. Amalie er også en favoritt, man samboeren vil ha ett spesielt navn.
Datteren min kom også med noen forslag idag, Tirill og Stella. Da hun sa Stella så ble jeg med engang litt betatt av navnet, men vet ikke hva samboeren synes om det.. Han er megakresen!! Noe jeg forstår, blir første barnet hans, og kanskje det eneste :) Tror det blir vanskelig å bli enig!
Det kan være litt dumt at det andre navnet begynner på samme bokstav som det første slutter på. Det kan føre til misforståelser. For eksempelet sin del kan det høres ut som Johan Andrea. Bokstavene flyter sammen når man sier det.
Her var det en som het Andreas Sebastian, det høres dessverre ut som Andrea Sebastian. :-/ Bare et lite innspill. ;)

Sist hadde vi bl.a Emmeli, Maiken og Kristine på lista vår. Vi skal på ultralyd om en uke og håper vi får vite kjønn da så vi kan begynne å se på navn. :)

Hadde Tuva på lista for seks år siden før vi fikk vite at mini var gutt! Så skulle det vise seg at det blir jente blir det Tuva her! Synes også Selma er fint!

Me har ei litå Christine, å elske d navnet :-) like og godt Thea, Marie, Birgitte, Luna, Tiril å Erle :-)

Jeg liker Nora, Julie, Live, Tuva, Othelie og Sanna/Sanne :) sambo vil ikke ha noen av dem haha. Men vi aner ikke om det et gutt eller jente da :) Smaken min har endret seg mye fra vi fikk første jenta vår som heter Leah, så sliter litt med å finne navn som passer med det :P

Det kan være litt dumt at det andre navnet begynner på samme bokstav som det første slutter på. Det kan føre til misforståelser. For eksempelet sin del kan det høres ut som Johan Andrea. Bokstavene flyter sammen når man sier det.
Her var det en som het Andreas Sebastian, det høres dessverre ut som Andrea Sebastian. :-/ Bare et lite innspill. ;)
Herlighet, du har helt rett.. blææ, samboeren min er vanskelig :/

Tomine
Ariel
Adeline (førstevalget vi hadde)
Ronja
Chalin
Lone
Guri/Guro
Pernille

Kommer sikket til å oppdatere med flere etterhvert om jeg kommer på noen :)

Anna, Linde, Live, Vilde og Alma er flotte og enkle jentenavn :)
Vi hadde gått for Live hvis jente, men nå er det guttenavn som gjelder :)

Ingrid, Sofie, Hedvig, Hanna, Ella, Ada, Elise, Sara, Alma

Back
Topp