Jentenavn...?<3

LiseLotte92

Andre møte med forumet
Hei alle septemberdamer:love7

Jeg har akkurat fått vite at jeg venter en liten jente:Heartred Nå sitter jeg her og funderer på navn allerede:love2 Noen som har forslag til fine jentenavn? Liker enkle og søte, ikke så vanlige navn.:Heartred

Vi lurer litt på Sanna eller Savannah. Jeg synes også Saga er et fint navn. :)

Syns Elli, mikela og emmi er fint - men vi har selv fått vite at vi venter jente og ganske sikkert skal hun hete Ingri Aurora. Ingri er oppkalling, mens aurora syns begge er veldig fint og vi syns det passer :-)

Vi vet ikke hva vi får, så her tenker jeg på gutte og jente navn.. sambo synes det er tidlig enda. Mali, sanna, maja, saga, lotte, anna ..?

Her veit vi ikke ka vi vente, men både jente-og guttenavn e klart og vært d i flere uke... guttenavnet har vi hatt klart nærmest før æ va gravid...hadde både jente-og guttenavn klart til første også og d blei jente... blir oppkalling her uansett kjønn...

Ellers så syns æ både Thea og Synne e fine navn, like navn som ikke e så fryktelig lang... vi har ganake korte navn på storesøster og d får babyen også, sia dem begge får langt etternavn, etternavnet til oss begge med bindestrek...

Back
Topp