Jentemammaer

Nela

Glad i forumet
Novemberfnuggene 2023
Dere som har jenter, er dere veldig til å pynte og dulle?
Jeg elsker å pynte og dulle med lille dokka mi;) brukte mye kjole da hun var mindre, men nå som hun er mer mobil er det litt vel upraktisk. Og brukes kun til selskap ol. Bruker mye hårband, og det går selvfølgelig mye i rosa. Og elsker når alt matcher og hun ser ut som en liten minimi;) bare synd vi ikke har matchende antrekk;)

Det er jo mye mer pynt og fine klær til jenter i butikkene så det er mye lettere denne gangen. Pyntet gutten min også men det byr på litt større utfordringer når det er vanskeligere å finne fine klær, hvertfall til en grei penge. Sønnen min er nå 7 år og elsker å pynte seg så har hatt en "dukke" lenge :)

Tja antrekke blir nøye plukket ut:p men bruker ikke hårbånd. Hun har nesten ikke hår og da synes jeg ikke det ser så fint ut:p men glad i å pynte henne med kjole:D

Ja, pynter og matcher klær. Har strikk i håret osv. :)

Altså, jeg har gutt, men liker å pynte og dulle med han selv om han ikke er jente. Trenger ikke være/ha jente for å pynte ;) har selvfølgelig ikke hårbånd eller kjole, men fine skjorter og bukser, sløyfe, vest osv...

Pynter ikke så mye med mindre vi skal noe. Er mest opptatt av at hun skal være komfortabel og mobil. Kjoler et jo veldig fint, men det bruker vi bare til spesielle anledninger. Hårbånd og annet i håret kommer jeg til å bruke når håret blir litt lenger :)

Ja diller ganske mye med henne:) Steller henne alltid fint på håret med spenner og strikk og hun går bare med kjole og tights:p Hun er tre år og bestemmer litt selv også. Veldig rosa/lilla jente som nekter å ha på seg bukser, kun kjole med strømpebukser eller tights. Hun elsker glitter og stas:D

Er litt kontrast med storebroren som aldri har brydd seg om hva han går med;)

Er jo guttemamma, men håpar eit av bøllefrøa i magen er ei jente :) har veldig lyst å kunne ta på kjole og hårpynt. Og når håret blir lengre så kan eg fletta det ❤️
Har jo ei bonusdatter men ho er såååå hårsår at det funkar sjelden, og ho er veldig guttejente og bryr seg fint lite om kva ho tar på seg.

Tja antrekke blir nøye plukket ut:p men bruker ikke hårbånd. Hun har nesten ikke hår og da synes jeg ikke det ser så fint ut:p men glad i å pynte henne med kjole:D
her kjøree vi på med hårband, men nesten ingen hår;) kalles vel hodebånd da;) men begynner mer å mer å rive det av nå:( tidligere fikk det være på i fred :)

Altså, jeg har gutt, men liker å pynte og dulle med han selv om han ikke er jente. Trenger ikke være/ha jente for å pynte ;) har selvfølgelig ikke hårbånd eller kjole, men fine skjorter og bukser, sløyfe, vest osv...
Hehe, nei selvfølgelig ikke;) men tenkte jo på kjole/hårband osv;) men ja, gutter kan pyntes like mye:) bare ikke i typiske jenteting;)

Er jo guttemamma, men håpar eit av bøllefrøa i magen er ei jente :) har veldig lyst å kunne ta på kjole og hårpynt. Og når håret blir lengre så kan eg fletta det ❤️
Har jo ei bonusdatter men ho er såååå hårsår at det funkar sjelden, og ho er veldig guttejente og bryr seg fint lite om kva ho tar på seg.
Krysse fingrene for at det kommer ei jente da :)

Har et par kjoler og hårspenner, men pynter henne ikke i hverdagen.
Prøver å bruke minst mulig rosa, men vi har da noe.

Ja elsker og dulle og pynte :D men blir ikke til at jeg gjør det hver dag. Har alltid spenne i håret da, men mest fordi hun har så langt hår så det går ned i øynene :p

Hehe, nei selvfølgelig ikke;) men tenkte jo på kjole/hårband osv;) men ja, gutter kan pyntes like mye:) bare ikke i typiske jenteting;)
Skjønte det, men har prøvd meg å si jeg vil ha på sløyfe e.l det var ikke sambo så glad for;)

Hun har veldig mye fine kjoler, hårbånd og flere søte cardigans til å ha over. Nå som hun er så mobil merker jeg at det er de mest praktiske klærne som bli valgt om morgenen. Kjolene ender opp under armene, hårbåndet rundt halsen, cardigans med blonder og søte knapper hekter seg fast når hun drar seg opp og er sikkert heller ikke så gode å åle seg rundt i.

Vi har akkurat fått kjole fra Nøstebarn, den har sånn strikk nederst så den sklir ikke opp når hun krabber. Kjempesøt:)

Kan ikke fordra sånne hårbånd... :p ;) Blir veldig lite pyntepynting. Men vil at klærne skal passe sammen, og de må være komfortable og fleksible i forhold til bevegelighet. Blir sikkert litt lettere med kjoler og penklær når hun begynner å gå. :)

Back
Topp