Jentemammaen!

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Hvordan går det med henne?? Noen som vet om dem fikk stoppet riene helt el om hu har fått baby??? Har tenkt litt på henne i dag.

Tror de fikk stoppet riene, men er jo lenge siden hun har skrevet noe nå.

Ja, er derfor jeg lurer så veldig på hvordan det går.

Har tenkt på henne jeg å.
Lenge siden hun har gitt lyd fra seg.
Har ho ikke sladrevenn??

Nei, det tror jeg ikke at hu har. Nesten så jeg blir litt bekymret da.

Ro ned jenter ;) Hun var aktiv igår da, er bare at hun ikke er like aktiv som oss andre nerder. Hehe. Hun har fortsatt voksende mage, hadde hvertfall det tidligere idag (:

Ro ned jenter ;) Hun var aktiv igår da, er bare at hun ikke er like aktiv som oss andre nerder. Hehe. Hun har fortsatt voksende mage, hadde hvertfall det tidligere idag :)
Hehe, oss andre nerder :P Det var godt å høre da :)

Ro ned jenter ;) Hun var aktiv igår da, er bare at hun ikke er like aktiv som oss andre nerder. Hehe. Hun har fortsatt voksende mage, hadde hvertfall det tidligere idag (:
Hehe. Er rolig som skjæra på tunet jeg :p
Godt ho ruger enda :)
Ja vi nerder har en tendens til å ta litt av

Haha, så snåle dere er :D
Jeg bytter på å ligge i sofaen og senga hele dagen, så her ruges det for harde livet! Har faktisk mye vondere kynnere nå enn tidligere. Men de kommer ikke regelmessig. I morgen er jeg fullgått 32 uker og da skal jeg juble! :)

Haha, så snåle dere er :D
Jeg bytter på å ligge i sofaen og senga hele dagen, så her ruges det for harde livet! Har faktisk mye vondere kynnere nå enn tidligere. Men de kommer ikke regelmessig. I morgen er jeg fullgått 32 uker og da skal jeg juble! :)
Det er godt å høre du ruger enda. Ja, du får bare ligge rett ut du nå, og ruge enda lengere :) Bra dem ikke kommer så regelmessig da.

Back
Topp