Jentemage VS guttemage!

Honningblomsten

Forumet er livet
Jeg merker faktisk forskjell fra sist gang :) Den gang vokste den mere utover, mens denne gangen er den mye bredere ut på sidene liksom :) Hva med dere?

samme som deg  likte bedre guttemagen da, hehe  Føler meg mer tjukk nå, men kommer seg vel kanskje ...

Svigermoren min sa at magen min sitter høyt, og har vokst mye. Gleder oss til å vite kjønn slik at jeg kan tegne av magen min i babybok etterpå :P Hehe

Synes magen sitter litt høyere enn sist, men jeg ser like tjukk ut... (blæ)

Har dere fått så store mager allerede, at de liksom har "tatt form"?

(Bekymrer meg så mye for tiden pga at jeg ikke kjenner liv, og synes ikke magen er så veldig stor, heller. Den stagnerte plutselig i vekst rundt uke 12-13...)

Uansett, tilbake til temaet: Sist hadde jeg visst veldig guttemage. Jordmor sa hun ikke ville stolt på ultralyden, som viste at det skulle bli jente. Hun mente at jeg hadde en erketypisk guttemage. Bare så vidt jeg torde begynne kjøpe babyklær, på grunn av det hun sa. Men det ble jente, til tross for magen...

Tror ikke mageformen og størrelse har så mye å si ;) men er jo moro å se hva slags mager vi har forde! Dette er jo min første, så kan ikke sammenligne med noe tidligere, men venter gutt og magen har poppet ganske godt ut! Jeg er ganske tynn og lita fra før, så en ser det ganske godt at det er en babymage nå :) 

Jordmora sa til meg i dag, før jeg hadde lagt meg på benken, men etter jeg hadde løftet opp genseren: "Skal du ha jente?" Og jammen viste det seg å være ei jente også. Føler selv den er spiss - men er ikke det tegn på gutt?

Jeg hadde såkalt guttemage med storesøster, og denne gangen vet jeg ikke helt enda. Magen har kommet tidligere, men tror den er ganske lik.

Jeg fikk gutt sist og hadde veeeldig gutte mage, rett ut :) nå fikk ikke jeg vite kjønn på ul, men synes magen vokser litt mer rundt denne gangen :) blir spennende og se hva det blir:)

magen føles helt forskjellig denne gangen, men er ofte det når en er andregangs. mia låg veldig lavt og hadde mage deretter, denne ser ut til å bli høyere

Back
Topp