Jentemage/guttemage

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Dere har sikkert hørt at noen mener at det går an å se forskjell på jentemage og guttemage? Sist gang hadde jeg typisk guttemage og fikk gutt. Søsteren min hadde såkalt typisk jentemage og fikk jente. Og denne gangen synes jeg magen min vokser helt anderledes enn sist. Nå er den veldig brei, men ikke spiss. Er så spennende å fundere på hvilket kjønn det blir! [:D] Bare litt over en mnd til vi forhåpentligvis får vite det nå.

Flere som merker antydninger til jente- eller guttemage?

jeg føler at jeg skal ha ei jente pga magen er veldig brei og det viser på sidene.. det er jo første gang jeg er gravide da..så jeg vet ikke helt hehe:P  ann begynnte med det ganske tiligt..

skal bli så spennende å se om det er noe i det! Jeg ser jo på struttemage-tråden at mange har litt spisse mager, så da blir det i tilfelle en del gutter. [:D] Men det har stemt overraskende ofte med venner og bekjente..

Mitt foreløpige fokus er å få mage i det hele tatt [:)]

hehe, ja.. Jeg skryter egentlig på meg en mage jeg ikke har.. Bare på kvelden! Men da er den til gjengjeld stor, synlig og brei! Har ikke sjans til å holde den inn heller... [8|] Vet jo at det ikke er babyen, men jeg var uansett ikke slik sist..

Appropo: For noen minutter siden fikk jeg melding fra en venninne om at hun hadde fått en jente!! Åå så gøy! Hun bor like i nærheten, så nå skal jeg få pleiet babysyken[;)] Og hun har heeele tiden sagt at hun har jentemage. Hun har en gutt fra før, og da var magen og svangerskapet helt anderledes... Spennende..... [:D]

ORIGINAL: Heather

hehe samme her..

jentemage og guttemage jah.... hmmm......
min mage er helt annerledes enn sist. den er jo spiss nå, men det var den ikke i sist svangerskap.

spiss mage tilsier vell gutt..... og sist var den rundere men jeg fikk gutt. hehe
ellers er svangerskapet heeeelt likt bare at alt kommer tidligere.

så det blir spennende å se.
jeg tror jeg får gutt denne gang også siden alt er så likt sist svangerskap.men det vil tiden vise [:)]

ORIGINAL: Heather

Hehe samme her! Har en liten kul på kvelden, men på morgenen er den nesten borte igjen..[&:][:@] Vil ha mage NÅ![:)]

syns min mage er like brei og overalt som sist,men denne gangen mener ABSOLUTT ALLE at jeg får en gutt!! [&:][:D]  har enda ikke møtt ett eneste menneske som tror det blir ei jente,bortsett fra meg selv da![:)] men har egentlig blitt ganske overbevist av alle,så nå har jeg innstillt meg på å få en med tut! [:D] herlig blir det uansett,men det er jo morsomt å spekulere! [;)][:D]

Tuttlings, du kan få kulen min, jeg vil gjerne ikke se så gravid ut i et par uker til, hadde tenkt til å vente med å si det på jobben, men nå klarer jeg ikke holde inne magen lenger.

Har ikke kunnet se at magen har tatt noen spesiell form enda da, men det er spennende å følge med
på hvilken form den får[:D] 

Grunnen til at jeg ser det så godt, er at den ser heeelt anderledes ut en sist gang. Men det kan jo være nettopp fordi det er nr. 2. [:)]

Back
Topp