Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt mer spekk på sidene denne gangen enn med gutten vårVenter jente nå. Vis vedlegget 145359
Dette med jente- og guttemage. Er det vitenskapelig bevist? Eller er det bare noe man tror?![]()
Så fint at du deler bilde, akkurat slik er min også, en liten tanke større tror jeg-føler hvertfall det. Men ja, slik er den hvertfall når jeg sitterLitt mer spekk på sidene denne gangen enn med gutten vårVenter jente nå. Vis vedlegget 145359
Som å se magen min det der... Har også litt mer på sidene enn jeg er vant medventer også jente
Veldig uvandt at den siger ut på sidene! Sist var den mye mer spissSå fint at du deler bilde, akkurat slik er min også, en liten tanke større tror jeg-føler hvertfall det. Men ja, slik er den hvertfall når jeg sitter![]()
Slik er det her også. Ligger å vinker kjennes det ut som. Storebror kilte meg enten høyt opp eller langt nede, denne her kiler meg i sideneVeldig uvandt at den siger ut på sidene! Sist var den mye mer spissmen nå ligger frøkna på tvers i magen min også kjenner jeg for hun sparker på ribbeina og kiler meg på lenger ned på andre siden med hendene sine
![]()