Jentemage eller guttemage?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Dette med jente- og guttemage. Er det vitenskapelig bevist? Eller er det bare noe man tror? :)

Ingenting som er bevist nei men tenkte det var artig å se hva folk venter og hvordan magen er, snakket litt med ei vennine om det her om dagen og der har magen vørt forskjellig begge gangene og hu har en av hver, her har magen vært helt lik og jeg har (snart) 2 jenter ;)

Vet at min mor hadde "guttemage" med alle oss jentene :-) Søstrene mine har også hatt guttemage med både gutter og jenter, og jeg mener selv at jeg hadde skikkelig jentemage sist (ble jente) og litt mer guttemage (venter gutt) denne gangen :-)

Som å se magen min det der... Har også litt mer på sidene enn jeg er vant med ;) venter også jente
Så fint at du deler bilde, akkurat slik er min også, en liten tanke større tror jeg-føler hvertfall det. Men ja, slik er den hvertfall når jeg sitter :)
Veldig uvandt at den siger ut på sidene! Sist var den mye mer spiss :P men nå ligger frøkna på tvers i magen min også kjenner jeg for hun sparker på ribbeina og kiler meg på lenger ned på andre siden med hendene sine :-)

Veldig uvandt at den siger ut på sidene! Sist var den mye mer spiss :P men nå ligger frøkna på tvers i magen min også kjenner jeg for hun sparker på ribbeina og kiler meg på lenger ned på andre siden med hendene sine :-)
Slik er det her også. Ligger å vinker kjennes det ut som. Storebror kilte meg enten høyt opp eller langt nede, denne her kiler meg i sidene :p Er så spent på hva som gjemmer seg inni magen :p om det er en lillebror som er svært ulik sin storebror..

Føler magen er ganske lik som forrige. Jenter begge to. Vises ikke bakfra. Men veldig rund :)

Mange med "klassisk" gutte/jente mage som venter netopp det... Så kanskje det ligger litt i det.... :p

Lik mage som sist! Da var det jente, nå gutt (sier de...).. Kan ikke se bakfra at jeg er gravid!

Back
Topp