Jentemage eller guttemage?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Hvordan ser magen ut? Klassisk guttemage eller jentemage? Og hva får dere? Om dere vet da...

Her er det klassisk jentemage, og venter jente ;)

Sist hadde jeg klassisk guttemage og det ble gutt, nå vet jeg ikke og magen har også ubestemmelig form. Den er på en måte litt guttemage, men lavere og videre enn den var forrige gang. Men har fremdeles midje, så klarer ikke å bestemme :p

Last edited:
Er usikker! Tror ikke man kan se at jeg er gravid bakfra, samtidig så er magen rund og lav. Venter gutt. Sist med jenta var det veldig typisk jentemage.

Jeg er rund som ei kule! :P

Jentemage kan du se er gravid bakfra, gutter er omvendt. Jentemager er runde, guttemager litt spisse. :)

Da hadde nok jeg jentemage med begge guttene mine, og har vel guttemage nå. Så får vi se hva som kommer..

Litt mer spekk på sidene denne gangen enn med gutten vår :rolleyes: Venter jente nå. ImageUploadedByBV Forum1447331617.088530.jpg

Jeg får iallfall høre at jeg har typisk guttemage :-) Samboer sier jeg ikke ser gravid ut bakfra, sett bort ifra gangen da! Haha!

Vet ikke helt. Tror ikke man ser det tydelig bakfra, og jeg har fortsatt litt midje, men mindre enn før. Men den kunne vært enda spissere og. Venter gutt.

Veldig jente mage med nr1 ventet jente...
Nr2 veldig guttemage ventet jente
Nå nr3 veldig guttemage og venter gutt :p

Helt lik mage nå og sist! Jente sist og gutt nå! Tror magen min liksom er guttemage.. Rund ball og synes ikke bakfra. Ikke lagt så mye ekstra på meg eller da:)

Dette med jente- og guttemage. Er det vitenskapelig bevist? Eller er det bare noe man tror? :)

Back
Topp