Jentekveld *rogaland* (oppd med spm)

Ju9ta

Forumet er livet
Ser at d er lørdag den 12/1 som "leder" på avstemminga..[:)]
Skal vi bare bli enige om den datoen da eller?
 
BlondeTigerDama har sagt seg "villig" t å ta oss halvgale damer i sitt vakre hjem[;)][:D]
Er hun som må komme med tidspunkt for når vi kan ramle inn døra hennes seff..[8D]
 
Men hvem er med??
 
 
Ju9ta(SÅKLART) (ost å kjeks)
SofiesMamma (chips/potetgull)
Heather (brownies)
Tullas Mamma
Neener
BlondeTigerDama(ÅFKÅÅÅRS[:D])
Linni Puse Gal
Trine23
 
 
 
Men altså, hva skal vær enkelt ha med seg å spise??
Slik at ikke 2-3 av oss kommer medd samme..[8|]
 
Tenkte først og fremst på noe lett som vi kanskje kan sette fram på et bord??
 
Jeg tenkte jeg skulle ha med litt ost og kjeks?[;)]
 
hehe er med jeg jah[:D]
da er vi enige med den 12 da, når tid passe det for deg blondetigerdama?[;)]
 
Heather er med!
 
ORIGINAL: Tullas mamma

Tullas mamma har veldig lyst til å være med!! [:)]
Men må vente litt med å si heelt sikkert..

 
Ikke noe å vente me d..Kom igjen...[:D] Skriver deg opp på lista..[8D]
 
ORIGINAL: Ju9ta

ORIGINAL: Tullas mamma

Tullas mamma har veldig lyst til å være med!! [:)]
Men må vente litt med å si heelt sikkert..


Ikke noe å vente me d..Kom igjen...[:D] Skriver deg opp på lista..[8D]


Hehe, er bare det at jeg begynner på jobb igjen til neste uke, så jeg vet ikke helt hvordan det blir..
Men jeg vil selvfølgelig være med hvis ikke noe uventet kommer iveien!! [;)][;)]
 
Jeg er med.. forhåpentligvis, om ikke dere skjenker meg pærefull og hiver meg ned i kjelleren.. hmmm... skeeeptisk...[:D][:D][:D]
 
Jeg er med![:)]
 
Jeg er med hvis sambo ikke skal noe. Han har en bitteliten mistanke om det var noe med den datoen nå[&o] Men, får se. Forhåpentligvis så er jeg med[:)]
 
ja dere vet at jeg har planer om å styrte ei vodka flaske så jeg er selvf. med [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Puuuuuuuush...[:)] Oppdatert med noen spm..
 
Ost og kjeks er bra... men hva skal vi dytte inn i Linni da.. hun som er gravid får jo ikke "lov" til å spise myke oster... HA, HA, HA!!!! (rå, ondskapsfull latter... he, he...)[:D][:D][:D]
 
Hmmm er du ikke snill så skal jeg ......!!!!!![;)]
Ikke tenk på meg [:D]....

ORIGINAL: BlondeTigerDama

Ost og kjeks er bra... men hva skal vi dytte inn i Linni da.. hun som er gravid får jo ikke "lov" til å spise myke oster... HA, HA, HA!!!! (rå, ondskapsfull latter... he, he...)[:D][:D][:D]
 
[:)]
 
Jeg kan ta med brownies til dessert [:)].
 
[:D]
Når skal vi komme BlondeTigerDama????[:D]
 
Hva skal jeg ha med, hva skal jeg ha med??[8|][8|][:)]  Noe som jeg kan kjøpe ferdig helst[:)]
Aner ikke hva jeg kan ta med jeg[8|]
 
Nå har jeg fått ordnet med overnatting borte til hun eldste. Så da er vel dørene klare når dere måtte føle for... men jeg er litt vant til å legge gutten selv jeg da, så kanskje ikke før 7-8 tiden? eller blir det for sent? Er så lenge siden jeg har sosialisert blant normale folk at jeg rett og slett ikke vet hva som er vanlig.. dere får hjelpe meg... når vil dere komme da?
Flere kan jo ta med assorterte oster og kanskje noen kjeks? Jeg tar gjerne med ett stort stykke Brie (mmmmm... min favoritt ost!) og en pk Salinas...? Og så er det litt digg med druer og epler til.. da ordner jeg det og.. mmmm... fikk lyst på det nå....[;)]
 
da tar jeg med krydder ost og snøfrisk[:)]  og sånne kjeks, hva heter de nå igjen[8|] sånne runde små med salt[8|] også kan jeg ta med druer[:)]
 
Back
Topp