*Frk.Mamma
Gift med forumet
jeg skal ha jentekveld/fest i morgen og hvem sanger må man ha til det da?? har ikke mye sanger på pcen så må finne litt på youtube og ha klart til i morgen =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
aner desverre ikke det du spør om men må bare komentere....jeg er ingen rettskrivings ekspert selv heller, men HVEM sanger????? det heter vel HVILKEN sanger vel??Strikkeguri skrev:
*Frk.Mamma skrev:
aner desverre ikke det du spør om men må bare komentere....jeg er ingen rettskrivings ekspert selv heller, men HVEM sanger????? det heter vel HVILKEN sanger vel??Strikkeguri skrev:
jeg har dyseleksi og det spiller vel ikke så mye om hva det står der så lenge man fårstår det vel??
Snuppo og Sneipen skrev:
*Frk.Mamma skrev:
jeg har dyseleksi og det spiller vel ikke så mye om hva det står der så lenge man fårstår det vel??
dette har INGENTING med dysleksi og gjøre.
Hadde likt å komme på fest der musikken sveipa innom 90-tallet jeg da, med en porsjon Nirvana og Faith No More, og med hits som Mmmm Mmmm Mmmm Mmmm (Crash Test Dummies), Runaway Train (Ugly Kid Joe), feelgood-låta You Get What You Give (New Radical) og så denne deilige til slutt da: Have Fun Go Mad (Blair).Madinka skrev:
Får man ikke litt festlyst av denne så burde man holde seg hjemme..
![]()
Bare jeg slipper Macaraena, så pleier det å gå ganske greit..
Ha en fin fest!![]()
Runaway Train er IKKJE ugly kid Joe!!! Det er Soul Asylum !
Ugly kid joe har blant annet ; cats in the craddle, everything about you
kasandre skrev:
Hadde likt å komme på fest der musikken sveipa innom 90-tallet jeg da, med en porsjon Nirvana og Faith No More, og med hits som Mmmm Mmmm Mmmm Mmmm (Crash Test Dummies), Runaway Train (Ugly Kid Joe), feelgood-låta You Get What You Give (New Radical) og så denne deilige til slutt da: Have Fun Go Mad (Blair).Madinka skrev:
Får man ikke litt festlyst av denne så burde man holde seg hjemme..
![]()
Bare jeg slipper Macaraena, så pleier det å gå ganske greit..
Ha en fin fest!![]()
Runaway Train er IKKJE ugly kid Joe!!! Det er Soul Asylum !
Ugly kid joe har blant annet ; cats in the craddle, everything about you