jentefest hvem sanger??

*Frk.Mamma

Gift med forumet
jeg skal ha jentekveld/fest i morgen og hvem sanger må man ha til det da?? har ikke mye sanger på pcen så må finne litt på youtube og ha klart til i morgen =)

aner desverre ikke det du spør om men må bare komentere....jeg er ingen rettskrivings ekspert selv heller, men HVEM sanger????? det heter vel HVILKEN sanger vel??

(Hvilke sanger...)

Tja...
* Girls just want to have fun
* Abba-sanger (spes fra Mamma Mia)
* Postgirobygget
* Rihanna

Det jeg kom på i farta :)

I kissed a girl and I liked it.
Dirrty - Christina Aguilera
Single Ladies (Put A Ring On It) - Beyonce
Dancing Queen - Abba
It's Raining Men - the Weather Girls
Hopelessly devoted to you - Olivia Newton John (Grease)
Girls just wanna have fun" med Cindy Lauper

Jennefer Lopes- On the floor :)
LADY GAGA !!!
Det var da noen :)

Strikkeguri skrev:
aner desverre ikke det du spør om men må bare komentere....jeg er ingen rettskrivings ekspert selv heller, men HVEM sanger????? det heter vel HVILKEN sanger vel??

jeg har dyseleksi og det spiller vel ikke så mye om hva det står der så lenge man fårstår det vel??

*Frk.Mamma skrev:

Strikkeguri skrev:

jeg har dyseleksi og det spiller vel ikke så mye om hva det står der så lenge man fårstår det vel??

dette har INGENTING med dysleksi og gjøre.

Snuppo og Sneipen skrev:

*Frk.Mamma skrev:

Strikkeguri skrev:

dette har INGENTING med dysleksi og gjøre.

Enig, og det spiller en rolle selv om man forstår det!

Men til spørsmålet ditt så foreslår jeg alt av rihanna, beyonce og gwen stefani! :)

Hadde likt å komme på fest der musikken sveipa innom 90-tallet jeg da, med en porsjon Nirvana og Faith No More, og med hits som Mmmm Mmmm Mmmm Mmmm (Crash Test Dummies), Runaway Train (Ugly Kid Joe), feelgood-låta You Get What You Give   (New Radical) og så denne deilige til slutt da: Have Fun Go Mad (Blair).
Får man ikke litt festlyst av denne så burde man holde seg hjemme..
 emoticon

Bare jeg slipper Macaraena, så pleier det å gå ganske greit..

Ha en fin fest! emoticon

Madinka skrev:
Hadde likt å komme på fest der musikken sveipa innom 90-tallet jeg da, med en porsjon Nirvana og Faith No More, og med hits som Mmmm Mmmm Mmmm Mmmm (Crash Test Dummies), Runaway Train (Ugly Kid Joe), feelgood-låta You Get What You Give   (New Radical) og så denne deilige til slutt da: Have Fun Go Mad (Blair).
 emoticon

Ha en fin fest! emoticon

Runaway Train er IKKJE ugly kid Joe!!! Det er Soul Asylum !

Ugly kid joe har blant annet ; cats in the craddle, everything about you

kasandre skrev:

Madinka skrev:
 emoticon

Ha en fin fest! emoticon

Runaway Train er IKKJE ugly kid Joe!!! Det er Soul Asylum !

Ugly kid joe har blant annet ; cats in the craddle, everything about you

Hehehe, nesten så du ble sint her, jo!

Men jepp, sånt som skjer.. (Og jeg hadde kommet til å rette deg opp på det samme om jeg hadde oppdaget det).

Men Frk. Mamma: Ble det en bra fest?

Back
Topp