Jentebabyer i desember

desembermor

Glad i forumet
Dere som har fått beskjed om at dere venter jenter, har et spm. til dere. Har dere lagt på dere andre steder enn på magen og pupper???

Bare lurte, føler selv at det bor ei jente inni meg. Alle andre tror gutt siden jeg kun har lagt på meg på magen og puppene. Det sies jo også at kan du se det bakfra blir det jente, hvis ikke blir det gutt. Tror ikke noe på dette jeg da. Blir spennende og se.

Nå må jeg stikke. Skal være hos legen kl.11

Jeg har blitt tynnere i ansiktet.... Kanskje ikke så rart siden jeg har gått ned 11 kg og lagt meg ut ganske kraftig rundt magen. Ett sted må det jo komme fra..

Men tilbake til tema.............. JEG VIL HA EI JENTE...............................

Sånn nå var det sakt igjen.Tror at hvis jeg sier det mange nok ganger så blir det det ha ha

ORIGINAL: Toyah

Jeg har blitt tynnere i ansiktet.... Kanskje ikke så rart siden jeg har gått ned 11 kg og lagt meg ut ganske kraftig rundt magen. Ett sted må det jo komme fra..

Men tilbake til tema.............. JEG VIL HA EI JENTE...............................

Sånn nå var det sakt igjen.Tror at hvis jeg sier det mange nok ganger så blir det det ha ha

bare husk at det kan bli en gutt uansett hvor mange ganger du sier det....jeg og vil ha jente...men får visst ikke viljen min[&:]....denne gangen!

hADDE LITT SMÅKVISER I BEGYNNELSEN, NÅ HAR JEG KJEMPEFIN HUD. vET IKKE OM FJESET ER BLITT TYNNERE ELLER RUNDERE.. FÅR HØRE MED SAMBO NÅR HAN KOMMER HJEM[:D][:D] HÅPER DET ER BLITT TYNNERE DA.

Ja ja.... blir det en gutt får han vende seg til Rosa kjoler[:D]

ORIGINAL: Flode;-)

ORIGINAL: Toyah

bare husk at det kan bli en gutt uansett hvor mange ganger du sier det....jeg og vil ha jente...men får visst ikke viljen min[&:]....denne gangen!

Back
Topp