desembermor
Glad i forumet
Dere som har fått beskjed om at dere venter jenter, har et spm. til dere. Har dere lagt på dere andre steder enn på magen og pupper???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Toyah
Jeg har blitt tynnere i ansiktet.... Kanskje ikke så rart siden jeg har gått ned 11 kg og lagt meg ut ganske kraftig rundt magen. Ett sted må det jo komme fra..
Men tilbake til tema.............. JEG VIL HA EI JENTE...............................
Sånn nå var det sakt igjen.Tror at hvis jeg sier det mange nok ganger så blir det det ha ha
ORIGINAL: Flode;-)
ORIGINAL: Toyah
Jeg har blitt tynnere i ansiktet.... Kanskje ikke så rart siden jeg har gått ned 11 kg og lagt meg ut ganske kraftig rundt magen. Ett sted må det jo komme fra..
Men tilbake til tema.............. JEG VIL HA EI JENTE...............................
Sånn nå var det sakt igjen.Tror at hvis jeg sier det mange nok ganger så blir det det ha ha
bare husk at det kan bli en gutt uansett hvor mange ganger du sier det....jeg og vil ha jente...men får visst ikke viljen min[&:]....denne gangen!