Jentebaby!

Smurf i magen

Blir kjent med forumet
Var på ultralyd i går og fikk se vår lille jentebaby!! [:)]
Det var ikke tvil om at det var jente! Så utrolig gøy!!
Måtte bare få det ut [:)]

ORIGINAL: Najja

Grattis!

ÅÅåååhhhh så herlig med en liten prinsesse i magen [:D][:D]

Gratulera med ei lito Prinsessa inni magen din [:D] Har et stort ønske om at det er ei lito prinsessa inni min mage og [:)] Har 2 gutter fra før [:D]

Ja, det va kjempegøy!!
E 16 uker i dag. Fikk samme termin som eg hadde - 3 september.
Glede meg masse te å få ut lille jentå =)

Gratulerer så mye med en liten prinsesse i magen [:)]

Åhhhhh så kos!!! Så du skal ha ei liten frøken! Så utrolig morro!![:D]

så masse gratulerer med jentebaby i magen :-) Hvor langt er du på vei forresten.. Skal på ul i dag 1420 og lurer på om jeg får vite noe ... :-) 

ORIGINAL: Timeline

Gratulera med ei lito Prinsessa inni magen din [:D] Har et stort ønske om at det er ei lito prinsessa inni min mage og [:)] Har 2 gutter fra før [:D]

Samme her [:)] Selv om vi tar det som kommer med stor glede uansett, så hadde det vært kjempestas med en jente! Og litt fint for gutta også tror jeg.

JEg var på ultralyd rett før 12 uker og legen gjettet på jente men sa det var veldig usikkert. Gleder meg til ordinær ul om et par uker!

ORIGINAL: Najja

Grattis!

ORIGINAL: KathMor

ÅÅåååhhhh så herlig med en liten prinsesse i magen [:D][:D]

[:)][:)][:)]

Gratulerer[:D]

ORIGINAL: Barbamamma

ORIGINAL: Timeline

Samme her [:)] Selv om vi tar det som kommer med stor glede uansett, så hadde det vært kjempestas med en jente! Og litt fint for gutta også tror jeg.

JEg var på ultralyd rett før 12 uker og legen gjettet på jente men sa det var veldig usikkert. Gleder meg til ordinær ul om et par uker!

Heilt sant da og at bebisen er frisk [:)] Håper legen har rett på at da er jente i magen din [:D] Trur gutane mine har godt av å få ei søster, eg prøver kjoler eg kjøper til fadderbarnet mitt på han elste [8D] Må sjå korleis dottero mi kansje hadde sitt ut, bare med kort hår [:D] Eg komme sikkert til å gjera han eine homo vist eg ikkje slutte med å pynta han eller får ei jenta snart [&:]

Så arti[:)] Gratulere med en jentebaby i magen[:)]

Heilt sant da og at bebisen er frisk [:)] Håper legen har rett på at da er jente i magen din [:D] Trur gutane mine har godt av å få ei søster, eg prøver kjoler eg kjøper til fadderbarnet mitt på han elste [8D] Må sjå korleis dottero mi kansje hadde sitt ut, bare med kort hår [:D] Eg komme sikkert til å gjera han eine homo vist eg ikkje slutte med å pynta han eller får ei jenta snart [&:]

Hehe... Tror det hadde vært bra for hele familiebalansen kanskje, og muligens noe mindre konkurranse mellom ungene hvis det kommer en jente nå? Men de to vi har er veldig gode kompiser da, og har masse glede av hverandre [:)] Har ikke prøvd så mye kjoler ennå her, går mest i fotball og biler (veldig standard ja...), men det finnes jo så mye fint jentetøy! Og ikke minst en liten unnskyldning ti å kjøpe noe nytt selv om jeg nok kommer til å satse på en del arv (bedre den veien enn omvendt kanskje - gutter i rosa er kanskje vanskeligere enn jenter i blått, grått og brunt).

Gratulerer så mye!! [:D] Stemte det kinesiske fødelskartet?

Back
Topp