jentebølgen/ joggeprogram

Dag 1 på uke 1 er akkurat fullført[8D]
 
ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G

Dag 1 på uke 1 er akkurat fullført[8D]

hvordan gikk d?
 
ORIGINAL: Læidy Bla Bla

ORIGINAL: *LillMi*

hvis jeg hadde hatt noen å trena med som er like dårlig trent som meg hadde det vært en gøy utfordring, men fikser ikke sånt aleine[:-][&o]

faen så synd du bor der du bor for jeg tenkte det samme, er i latterlig dårlig form! mye kjekkere å prøve med andre som er i drittform sånn at man ikke henger etter [8D]

holder på med zumba og da to dager i uka så 3 dager løping i tillegg er kanskje litt voldsomt...hmmm.....frister veldig og da....tror målet mitt må bli å gå ned 5kg og så kjøpe pulsklokke for så å starte med det der.



Æsj, så dumt! Hadde jo vært supert å kunne trent sammen!
Flink du er som kommer deg på zumba!![:D]
 
jeg tror jeg skal slenge meg med jeg ! ser at jentebølgen er i nabokommunen i slutten av mai ! formen er jo ikke så dårlig så kanskje jeg slenger meg på, kan jo uansett trene opp mot det..
 
GØY!! Lag gjerne sånn avkryssing ark inne på denne tråden dere andre også da[:)][:)]
 
Kanskje jeg skal hive meg på her[:D]
 
ORIGINAL: TauZa

ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G

Dag 1 på uke 1 er akkurat fullført[8D]

hvordan gikk d?


Heftige greier asså![:-] Hehe, neida[:D]
Kunne nok godt ha skippa et par uker, men har bestemt meg for å følge opplegget.[8D]

Har sånn avkryssing-greier i dagboken min[:)]
 
min 2. økt gjennomført.. kjenner jeg kommer til å slite med å huske hvor mange min jeg skal ha av hver.. Kanskje jeg må begynne med huskelapp[:D][:D]

Jogginga går greit. Ingen sting/hold i dag[:)] Så jeg fortsetter på uke to og jobber meg videre.. Kan hende jeg kunne ha hoppet lengre ut men kjekt å føle at jeg mestrer det lett også.

Liker at det er lettvidt trening som jeg kan smette innimellom andre ting. Etter at jeg har lagt minsten mens K legger elsdtemann jogget jeg i dag.. Husarbeidet kan vente [;)]

Hvordan går det med dere andre?
 
Har hatt min 2. økt idag jeg også..
Tok faktisk ikke tida.. Har en runde som varer 25 min, så idag bare jogga jeg når jeg følte for.. Ble mer enn det skulle på andre dagen i uke 1 da..
 
Men jeg har fått så sinnsykt vondt i ene beinet.. Må være noe galt med skoa jeg løper med..
 
ikke bra! gode sko er veldig viktig!
 
ORIGINAL: TauZa

men kjekt å føle at jeg mestrer det lett også.

Liker at det er lettvidt trening som jeg kan smette innimellom andre ting. Etter at jeg har lagt minsten mens K legger elsdtemann jogget jeg i dag.. Husarbeidet kan vente [;)]

Hvordan går det med dere andre?


Det er akkurat dét![:)] Det gjør det så mye lettere å komme seg ut og faktisk GJØRE det, så blir det jo høyere intensitet gradvis.
Jeg gjorde min 2. økt i forigårs, men holdt meg til 2/uke 1.[:)]


Jeg har forresten ganske gode løpesko, men de har visst fått knirk..:!?[:@] Hvordan skjer dét liksom..?[8|] Knirker under sålen foran, på den ene siden.[&:]
 
ORIGINAL: ©Smartass

ORIGINAL: TauZa

men kjekt å føle at jeg mestrer det lett også.

Liker at det er lettvidt trening som jeg kan smette innimellom andre ting. Etter at jeg har lagt minsten mens K legger elsdtemann jogget jeg i dag.. Husarbeidet kan vente [;)]

Hvordan går det med dere andre?


Det er akkurat dét![:)] Det gjør det så mye lettere å komme seg ut og faktisk GJØRE det, så blir det jo høyere intensitet gradvis.
Jeg gjorde min 2. økt i forigårs, men holdt meg til 2/uke 1.[:)]


Jeg har forresten ganske gode løpesko, men de har visst fått knirk..:!?[:@] Hvordan skjer dét liksom..?[8|] Knirker under sålen foran, på den ene siden.[&:]


det er ikke dempen som har gått da?
 
ORIGINAL: TauZa

ORIGINAL: ©Smartass

ORIGINAL: TauZa

men kjekt å føle at jeg mestrer det lett også.

Liker at det er lettvidt trening som jeg kan smette innimellom andre ting. Etter at jeg har lagt minsten mens K legger elsdtemann jogget jeg i dag.. Husarbeidet kan vente [;)]

Hvordan går det med dere andre?


Det er akkurat dét![:)] Det gjør det så mye lettere å komme seg ut og faktisk GJØRE det, så blir det jo høyere intensitet gradvis.
Jeg gjorde min 2. økt i forigårs, men holdt meg til 2/uke 1.[:)]


Jeg har forresten ganske gode løpesko, men de har visst fått knirk..:!?[:@] Hvordan skjer dét liksom..?[8|] Knirker under sålen foran, på den ene siden.[&:]


det er ikke dempen som har gått da?


Kan være..? Aner ikke jeg.[X(] Jeg er jo midt under der, så mye mulig. Kan vel ikke klage på det, når jeg har hatt de halvannet år?[X(] Hjelper vel ikke å argumentere med at de er ekstreeeemt lite brukt[8D]

Men da må jeg vel bytte de ut da..?[&o]
 
SVAR FRA BUTIKKEN:


---Opprinnelig melding-----
Fra: xxxx
Sendt: 11. april 2011 08:07
Til: Sko Naf
Emne: Reklamasjon?

Hei, jeg kjøpte et par joggesko hos dere (XXL Storgata) tidlig i 2010, Adidas Response. De er omtrent ikke brukte, det ser man godt på de også, men når jeg dro de fram nå i forrige uke, så merker jeg at den ene skoen knirker veldig. Så merker jeg når jeg klemmer under at et er "søkk" under sålen på den ene skoen. Da er det vel dempen som har gått?
Hva kan dette skyldes, og har jeg noen reklamasjonsrett her (bytte inn til likt par eller noe sånt)?

Mvh


Fra: xxlnaf
Emne: SV: Reklamasjon?
Dato: 11. april 2011 10.28.38 GMT+02.00
Til: xxxxx

Bare å komme innom så fikser vi dette....




[:D]

Må jeg ha kvitteringen da tro? For den har jeg ikke [X(]
 
Tok ett hopp i lista igjen jeg.. gikk fint[:)]

jogge fire min gikk bra men tror jeg skal fortsette der jeg hoppet til nå for det var ikke lett å jogge fire min..
 
da er jeg i gang ! å må si jeg ble litt sjokka over joggeformen min altså ! jeg har jo trent mye aerobic og stemp å tenkt at kondisen min må vel være grei ! men jeg ble sliten av første økt jeg altså ! men det var litt gøy da ! jogger rett etter at ungene er i seng, så har jeg enda en del igjen av kvelden ! skal få prøvd å jogga en tur i dag også ! men tror jeg må finne meg en skogsveg nå som det begynner å tørke ! er hardt å jogge på asfalt ..
 
jeei! jeg heier på deg!

Her er noe av ønsket at det skal være lettvint å jogge.. så jeg må kunne ta det fra døra.

Og da har vi dessverre ikke noen skogstier som ikke går rett opp i nærheten. Kan ikke akkurat jogge rundt og rundt på gravplassen[:-]
 
Har fått tatt to joggeturer i låpet av påskeferien. 

Onsdag uke 5 dag 2 og fikk med meg nevøen min på 8 år :) Han var flink og jeg fikk testa om jeg kunne jogge og snakke samtidig. 

Fredag fikk jeg med meg søstra mi som er treningsinstruktør og jeg kan vell trygt si at forskjellen i fysisk form kom veldig tydelig frem. Vi tok vanlig oppvarming med 5 min gå 1 min jogge så gikk vi 2 min og jogget fire i over 40 min!! steike sliten! fikk ett skikkelig laaang oppoverstrekk med jogging og hadde jeg vært alene hadde jeg aldri holdt ut.. Men  selvsagt deilig når vi var ferdig da. 
 
Så flink du er :)

Jeg holder meg slavisk etter programmet, så i går kveld var jeg ute og løp dag 1/uke 3 :)
 
Bra! jeg skal også følge hver dag nå.. Måtte bare komme opp i det nivået som ga treningsutbytte og utvikling. Starter å uke 6 dag 1 på onsdag for håpentligvis. 
 
Back
Topp