JENTE!!!!!!!!

dingsen

Forelsket i forumet
Hallo alle sammen! Jeg har jo nå endelig vært på ul igjen. Og vi får ei lita jente, helt sikkert, sa gynekologen[:D] Jeg har vært så spent på kjønnet,og vi ville gjerne vite det på sykehuset i uke 18,men da var det nesten umulig å se.... Jordmora antydet at det kunne være jente da,men det var med verdens største forbehold. Så endelig vet vi hvem som gjemmer seg i magen min:) Det er jo ekstra stas med jente når vi har gutt sammen fra før,og han i tillegg også har enda en sønn fra tidligere. Og det aller beste: Alt var helt supert med vår lille[:)].

Så bra da.
Håper vi klarer å få jente neste gang.

åh gratulere så masse m den lille jenta i magen[;)] så kjekt der endeli kom ei jente da hehe.
å så flott alt va bra[:)]

ååå,gratulerer så mye dingsen[:)] Endelig fikk dere bekreftet at det ligger en liten snuppe i magen din[:)]

ORIGINAL: Spent24

ååå,gratulerer så mye dingsen[:)] Endelig fikk dere bekreftet at det ligger en liten snuppe i magen din[:)]

Gratulerer, så koselig!!!

Gla på deres vegner!!

Så koselig da....gratulerer med tulla[:D]

Gratla med at det blir ei prinsesse, så koselig.[:)]
Godt at alt stod bra til

så artig det blir med jente da[:)] Og flott at alt er bra[:D]

ORIGINAL: summer82

åh gratulere så masse m den lille jenta i magen[;)] så kjekt der endeli kom ei jente da hehe.

ORIGINAL: Lolodi

Å så moro! Gratulerer så mye med jenta [:)]

ORIGINAL: Lolodi

Å så moro! Gratulerer så mye med jenta [:)]

Gratulerer med prinsessen;)

ORIGINAL: summer82

Tusen takk alle sammen,så hyggelige dere er[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Spent24

Back
Topp