Jente sex??

ORIGINAL: lykkeligjente

ORIGINAL: Tvilling74

ORIGINAL: tinatutt

ORIGINAL: *Princess*

Ja kunne tenkt meg det.. Men hvordan har jenter sex da?

hehe.. vil du ha detaljer??[;)][8D]

Ja få høre[8D][:D]

Ja nå må du forklare.. [8D]

Ja nå venter vi i spenning her altså [:D][8D][;)]

er ikke noe god på sånne sex forklaringer så nå får det gå som det gå[8D]
altså det er jo ikke så anderledes da, man koser hverandre på brystene, og litt mellom bena og kysser som fors. etter det er det oral sex, og noen bruker leketøy andre ikke..[8D]

hehe..kjenner jeg rødmer her jeg sitter fnis[:)]

Nei gud bedre, det kunne jeg aldri tenkt meg

ORIGINAL: StineogLeah

ORIGINAL: Naninnie

Jeg har hatt jente sex jeg da.... [:)]

Hadde sammen med min mann her i helgen som var... men skal love deg det ikke var noe kjekt...[:@]

men men....

Hva skjedde?[:-]

Jo nå skal du høre....[:@]

Vi ble enig om og ha tre kant.... Vi satte i gang og så begynte jeg da på henne.. men etter vært så var han på henne.... det er helt greit det altså, men det som var tingen var at han holdt på med henne hele tiden... [:@] Glemte meg liksom[:@]
Så jeg reiste meg og sa jeg ikke orket mer og gikk ut... men etter en liten stund så gikk jeg inn igjen for de kom ikke etter... da låg han fortsatt og slikket henne[:@]
Jeg sa det var nok, men da svarte han bare: Nei, hvorfor det? Og bare fortsatte....[:@][:@][:@]

Tror du jeg ble forbanna da....[:@]

Jeg gikk bort og ga han en lusing og gikk....

Tror han fikk fart på seg da ja... hehe.....

Men vi har snakket om det etterpå og det er over nå, men ble sååå utrolig forbanna når det sto på liksom.....

Vi var alle sammen full, men det skal jo ikke ha noe med saken og gjøre da....[:@]

men men... er glad det er over... vi har bestemt oss for å ikke gjøre dette igjen noen gang....[:D]

Han hadde aldrig prøvd det, men denne gangen fikk han prøve og ferdig med det....

ORIGINAL: StineogLeah

Jeg har hatt jente sex jeg da.... [:)]

Hadde sammen med min mann her i helgen som var... men skal love deg det ikke var noe kjekt...[:@]

men men....

Hva skjedde?[:-]

Jo nå skal du høre....[:@]

Vi ble enig om og ha tre kant.... Vi satte i gang og så begynte jeg da på henne.. men etter vært så var han på henne.... det er helt greit det altså, men det som var tingen var at han holdt på med henne hele tiden... [:@] Glemte meg liksom[:@]
Så jeg reiste meg og sa jeg ikke orket mer og gikk ut... men etter en liten stund så gikk jeg inn igjen for de kom ikke etter... da låg han fortsatt og slikket henne[:@]
Jeg sa det var nok, men da svarte han bare: Nei, hvorfor det? Og bare fortsatte....[:@][:@][:@]

Tror du jeg ble forbanna da....[:@]

Jeg gikk bort og ga han en lusing og gikk....

Tror han fikk fart på seg da ja... hehe.....

Men vi har snakket om det etterpå og det er over nå, men ble sååå utrolig forbanna når det sto på liksom.....

Vi var alle sammen full, men det skal jo ikke ha noe med saken og gjøre da....[:@]

men men... er glad det er over... vi har bestemt oss for å ikke gjøre dette igjen noen gang....[:D]

Han hadde aldrig prøvd det, men denne gangen fikk han prøve og ferdig med det....

uff av meg![:@] nei det er grunnen for at jeg ikke vil med sambo, men jeg har hatt tidliger og kunne tenke meg det igjenn men ikke med sambo i frykt for å bli glemt![:'(] synes mannen din var litt frekk da som forsatte etter du gikk...[&:][>:]
kjente jeg ble skikkelig forbanna på dine vegner nå, han burde jo ha slutta med en gang du gikk![:@][:@]
og han burde ha gitt deg mer oppmerksomhet enn hun andre!

har prøvd,på en måte!ble avbrutt før
det skjedde så alt for mye.
kunne godt tenke meg 3kant...
synes det virker opphissende![;)]

ORIGINAL: *mine 2 prinsesser*

ORIGINAL: lykkelita*

Jeg var veldig interessert i jenter i en periode, utforsket litt og prøvde det til slutt på en fest. Jeg likte og jeg synes jentekroppen er tiltrekkende, men jeg tror at jeg aldri kunne vært forelsket i en annen jente. Så... Jeg tenner på jenter, men det er kun en seksuell tiltrekning. Jeg kunne tenke meg å ha trekant med sambo og en fremmed jente en gang, og det har han også lyst til[:)]

jeg hadde aldri klart og hatt det med sambo og en annen dame, jeg er alt for sjalu til det[X(]

samme her....ha klikka bananas om han ha foreslått det[8|]

nei, jeg har aldri prøvd jentesex, men en gang kunne jeg tenkt meg å prøve....enten det eller trekant....men kunne aldri gjort det mens jeg var sammen med noen, da kommer nok sjalusimonsteret frem i meg....

Mmmm!

Jentesex kan være like så vellykket eller mislykket som sex med en mann...

De vellykkede opplevelsene minnes jeg med et stort glis!! Åh, det var deilig det!! Ja, jeg tenner like mye på jenter som på gutter og har kanskje hatt 5 -6 opplevelser med det, men jeg har sjelden møtt ei jente som jeg kunne tenkt meg et langvarig forhold til. Der er det gutta som vinner!
Fantaserer mye om sex med jenter ettersom det er mere sjeldent at det skjer, men er svært fornøyd med den guttekjæresten jeg har og kunne ikke tenkt meg å dele ham med noen, så da får jeg klare meg uten ;-D

har hatt. ikke sååå spesielt. men kjemien var kanskje ikke helt på topp. hu var så masete og lukta løk nedentil [8|][:-]
kunne gjerne tenkt meg å prøve igjen... spurte nettopp sambo... som svarte "mhm.... [;)] med Scarlett ja! ikke hvis hun ser ut som et troll og har hår herfra (peker på hodet) til månen!" Han kan visst godt tenke seg en liten 3kant ja [;)] men tror kaaanskje jeg hadde blitt litt sjalu [&:] beste hadde vært om han så på... og kanskje fikk lov til å bli med etter hvert [:D]

ORIGINAL: siric

Nei gud bedre, det kunne jeg aldri tenkt meg

sign

Back
Topp