Jente sex??

tinatutt

Glad i forumet
Kunne du tenke deg og ha sex med ei dame? (enten trekant, eller alene)

kunne tenkt meg til å prøve det for å erfare det og, har snakka med sambo å han synes det er greit så lenge han vet om det... (men tror aldri jeg hadde turt å fortelle det[8D]) men vi har valgt å ikke se på det som utroskap[:D]

Nei æsj! :P Heheh.. Tenner så ikke på jenter.. Greit å kline, men der stoppe grensa.. :P haha!

Jeg var veldig interessert i jenter i en periode, utforsket litt og prøvde det til slutt på en fest. Jeg likte og jeg synes jentekroppen er tiltrekkende, men jeg tror at jeg aldri kunne vært forelsket i en annen jente. Så... Jeg tenner på jenter, men det er kun en seksuell tiltrekning. Jeg kunne tenke meg å ha trekant med sambo og en fremmed jente en gang, og det har han også lyst til[:)]

Tja...hihi[:D]

Har hatt[;)]

har hatt....

har hatt[:D]

ORIGINAL: leoleo

raaaart[8D]

ORIGINAL: ¤Ida

ORIGINAL: leoleo

raaaart[8D]

he he

heheh....

har alltid syns jenter er attraktive....
kanskje en gang i fylla så kunne jeg kaaanskje tenkt over det,
men det  MÅTTE som andre har sagt, vert med ei fremmed jente som jeg forhåpentligvis aldri såg i gjen[8D].....
og har og kommer nok aldri til å forelske meg i ei jente, har respekt av gutter og lesbiske der ja, jenter og damer er jo kompliserte o.l,glad å slippe det,og heller vere den kompliserte  selv hehe....

men spørr dere som har hatt det da, siden dere er så hemlighetsfulle:

er det oppskrytt, blåser di dette mer opp på tv o.l enn hva det er i vrkligheten?[:)]....
hur er det uten "tissen" i bildet?..... hehehhehe

ORIGINAL: *Princess*

Ja kunne tenkt meg det.. Men hvordan har jenter sex da?

hehe.. vil du ha detaljer??[;)][8D]

ORIGINAL: tinatutt

ORIGINAL: *Princess*

Ja kunne tenkt meg det.. Men hvordan har jenter sex da?

hehe.. vil du ha detaljer??[;)][8D]

Ja få høre[8D][:D]

Jeg har hatt jente sex jeg da.... [:)]

Hadde sammen med min mann her i helgen som var... men skal love deg det ikke var noe kjekt...[:@]

men men....

ORIGINAL: lykkelita*

Jeg var veldig interessert i jenter i en periode, utforsket litt og prøvde det til slutt på en fest. Jeg likte og jeg synes jentekroppen er tiltrekkende, men jeg tror at jeg aldri kunne vært forelsket i en annen jente. Så... Jeg tenner på jenter, men det er kun en seksuell tiltrekning. Jeg kunne tenke meg å ha trekant med sambo og en fremmed jente en gang, og det har han også lyst til[:)]

jeg hadde aldri klart og hatt det med sambo og en annen dame, jeg er alt for sjalu til det[X(]

synns en pen dame er dritfint, skal ikke påstå noe annet hehe.

hadde ikke hatt noe imot å hatt me ei dame en gang sammen med mannen min:)

hhah dere 27 som har svart har hatt....  details da ??..hahahha[:)]

Back
Topp