Jente- og guttemage

Attpåklatt2017

Glad i forumet
Det er mange som sier at guttemagen blir som en tut foran og at det ikke vises at man er gravid når man ser mamman bakfra. Jentemage skal være motsatt og mamman legger på seg på hoftene. Noen som har begynt å se tendenser til enten eller?

Her er det flere som har sagt at det ser ut som jeg har jentemage, men jeg har diger mage :D

Jeg har jentemage denne gangen. :) det har stemt med de 3 første;) så håper det er rett nå også! Det blir en laaaang måned å vente på oul for å se :p

Syns selv jeg har en liten spiss på magen min....ikke lagt noe på meg til nå. Så blir spennende å se på Oul 11.11. Er da i uke 19 så burde vel være muligheter for å se om det er gutt eller jente:angelic::dummy1::dummy::angelic:

Jeg har hørt at det er omvendt :laughing002

Så kanskje det bare er litt sånn både og?

Jeg fordelte mine 14,6kg godt over hele kroppen i sist svangerskap og fikk gutt! Syns jeg bare var svær :D

Har hatt 3 forskjellige mager og fått 3 gutter :p
Men denne gangen har jeg ikke lagt på meg fort i begynnelsen, men gått ned og jeg har ikke blitt så fort stor som med de 3 andre så kanskje det betyr at det blir noe annet denne gangen?? :)

Har hatt 3 forskjellige mager og fått 3 gutter :p
Men denne gangen har jeg ikke lagt på meg fort i begynnelsen, men gått ned og jeg har ikke blitt så fort stor som med de 3 andre så kanskje det betyr at det blir noe annet denne gangen?? :)

Spennende! Kanskje det er ei lita jente :D

Sniker fra mars her :) jeg har jentemage som bare det. Føler meg bare stor og feit for har lagt seg myye på hoftene -.-
Jeg venter jente :)

Mannen min har vært borte i helgen og sa jeg så veldig mye mer gravid ut nå! Og slang på at jeg var fin (Hehe), han sa den syns bare forfra og fra siden og at han trodde det var gutt!!

Back
Topp