Jente? Kvinne? Dame?

Ju9ta

Forumet er livet
Tjaa, lurer på hva dere mener om "hvor lenge" er man Jente? Fram til vi er 20 år eller..[8|]
Og når er/blir man en Kvinne?
Og når man er/blir ej Dame? Dame forbinder jeg med en dame på 60 år lixom..[8|]

Har sendt ut søknader på diverse jobber de siste mnd, og kom i snakk om søknader på jobben sist helg, om at man kan lixom ikke skrive "28 år gammel jente som ...etc..."

Høres jo litt teit ut egentli??

Ser d ble litt teit skrevet,men dere forstår helt sikkert hva jeg mener, ikke sant..[:)][:)][:D]

ORIGINAL: lille_blomst

jeg sier at jeg er jente. blir 24 i år. skrev det i søknaden min sist og. jente på 23. fikk jobben. hehe. ;)

Jeg skrev "ung kvinne på 28 år" på den siste jobben, og fikk den..[:D][:D]

sier vel jente ommeg sjøl enda jeg.... selv om jeg er 24.
men jeg ler godt når jeg leser kontaktannonser av 50 år gamle gutter og jenter[:D]

ORIGINAL: iThief

men jeg ler godt når jeg leser kontaktannonser av 50 år gamle gutter og jenter[:D]

Huff jeg føler meg som en jente enda jeg... Og jeg er 29 år [:-].
Men jeg må nok snart bite i det sure eple og kalle meg selv noe annet. Ung kvinne var jo et greit alternativ.
Jeg syns at man kan skrive jente på søknader iallfall til man er 25 år gammel, om ikke enda et par år til [:)]

ORIGINAL: iThief

hehe, sant..[8D][8D]

vel,jeg er 33 år og skriver enda i alle jobbsøknader at jeg er en hyggelig jente på 33 år..har jo med hvordan du føler deg vet du:)

ORIGINAL: *MissMaya*

vel,jeg er 33 år og skriver enda i alle jobbsøknader at jeg er en hyggelig jente på 33 år..har jo med hvordan du føler deg vet du:)

Ja,du har et godt poeng der..[:)]

Legger du ikke ved CV? De ser jo hvor gammel du der der? Hvis du har et navn som sier at du er jente så trenger du vel strengt tatt ikke skrive det heller. Har EN på jobb som heter Zia...............trodde det var ei jente!!

jeg er snart 33, og er jente. dame eller kvinne passer absolutt ikke på meg.[:D]
i søknader tror jeg faktisk at jeg har skrevet "voksen jente" eller noe sånn...[;)]

Back
Topp