Jente ifølge OUL.

miliie25

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Hei dere! :-)

Ikke akkurat er verdensproblem jeg kommer med, for det viktigste er jo at lille i magen er frisk. MEN jeg klarer ikke slutte å tenke på dette!

Vi fikk vite på ultralyd at vi venter en jente. Jeg tror jeg leser vel mye på nettet og henger meg opp i småting. Har handlet litt klær og utstyr på Kid i rosa, og nå klarer jeg bare å tenke på at kanskje legen har sett feil. Er det veldig vanlig? Flere som venter jente og har hatt samme tankene? Jeg spurte på slutten av ultralyden om hun ville se engang til slik at hun var sikker, men da sa hun at hun var ganske sikker.

Jeg tenker det samme :P Vi fikk også vite at det mest sannsynlig er ei jente. Noe som er veldig gøy i og med at vi har gutt fra før :) Jeg har selvfølgelig handlet inn litt rosa og har også fått litt av venner og familie. Vi har også begynt å tenke litt på jentenavn. Og da slår det meg, "tenk om han så feil? Tenk om det er gutt?" Det er nesten så jeg lurer på om jeg skal bestille en time til ekstra ul bare for å dobbeltsjekke :P Men da må jeg jo betale selv, og jeg har hørt at det koster endel :/

Jeg tenker det samme :P Vi fikk også vite at det mest sannsynlig er ei jente. Noe som er veldig gøy i og med at vi har gutt fra før :) Jeg har selvfølgelig handlet inn litt rosa og har også fått litt av venner og familie. Vi har også begynt å tenke litt på jentenavn. Og da slår det meg, "tenk om han så feil? Tenk om det er gutt?" Det er nesten så jeg lurer på om jeg skal bestille en time til ekstra ul bare for å dobbeltsjekke :P Men da må jeg jo betale selv, og jeg har hørt at det koster endel :/
Veldig godt å lese at man er flere med sånne tanker! :-)

Man vet vel aldri 100 % sikkert før babyen faktisk er her, men jeg føler liksom at jeg burde tro på det! Samtidig er det så uvirkelig siden vi óg har gutt fra før og jeg var SÅ sikker på en gutt nr. 2! Tror det gjør tankene om at de sikkert har sett feil enda sterkere.

Vi skal på ny UL den 29. oktober, men jeg skulle helst hatt dobbelsjekket det idag! Har en sånn superduper hormonell dag, så tenker på ALT mellom himmel og jord :p

Veldig godt å lese at man er flere med sånne tanker! :)

Man vet vel aldri 100 % sikkert før babyen faktisk er her, men jeg føler liksom at jeg burde tro på det! Samtidig er det så uvirkelig siden vi óg har gutt fra før og jeg var SÅ sikker på en gutt nr. 2! Tror det gjør tankene om at de sikkert har sett feil enda sterkere.

Vi skal på ny UL den 29. oktober, men jeg skulle helst hatt dobbelsjekket det idag! Har en sånn superduper hormonell dag, så tenker på ALT mellom himmel og jord :p

Nei det er sant.. det er det jeg også tenker, at de kan ta feil :P Men jeg også spurte flere ganger for å være heeeelt sikker, og da sa han at man kan jo aldri være 100 % sikker, men at jeg var såpass langt på vei at han hadde nok sett det om det var en tissemann der... noe han var ganske sikker på at det ikke var :P

Sjelden de tar feil. Akkurat som at d er sjeldent at noe er galt ved oul. Bare lett å lese om de gangene det går galt/de tar feil på oul når du leter på nett.

Jeg er ganske så sikker på at jm tippa rett iom hun sa først "der så jeg kjønn" før hun gikk videre og tok målinger så kikket på kjønn og så litt mer bilder og mål og så kjønn igjen. Tviler på hun så feil 3 ganger. Er de usikkre så sier de det ;)

Sjelden de tar feil. Akkurat som at d er sjeldent at noe er galt ved oul. Bare lett å lese om de gangene det går galt/de tar feil på oul når du leter på nett.

Jeg er ganske så sikker på at jm tippa rett iom hun sa først "der så jeg kjønn" før hun gikk videre og tok målinger så kikket på kjønn og så litt mer bilder og mål og så kjønn igjen. Tviler på hun så feil 3 ganger. Er de usikkre så sier de det ;)
Det er så herlig når noen er fornuftig når jeg er helt på jordet! Tusen takk :)

jeg sniker fra mars, men hadde samme tankene da vi fikk vite jente med første mann... Klarte ikke slå meg til ro me det, så kjøpte en del nøytralt just in case... men ut kom det en jente... Når vi ventet nr 2 og vi fikk vite gutt så var det ikke tvil!! For der såg vi jo utstyret ganske tydelig selv! Så er nok noe me det at det ikke er såååå tydelig på jentene :P

jeg sniker fra mars, men hadde samme tankene da vi fikk vite jente med første mann... Klarte ikke slå meg til ro me det, så kjøpte en del nøytralt just in case... men ut kom det en jente... Når vi ventet nr 2 og vi fikk vite gutt så var det ikke tvil!! For der såg vi jo utstyret ganske tydelig selv! Så er nok noe me det at det ikke er såååå tydelig på jentene :P
Når gyn viste meg jeg venta jente første svangerskapet var det ikke tvil :)
Tror vel bare jeg må slå meg til ro med at vi faktisk venter en jente! Og slutte å tenke at alt som jeg leser på nett SELVFØLGELIG kommer til å skje meg. Kanskje jeg er litt dramaqueen i graviditeten :p

Igår kveld hadde jeg store planer om å levere inn igjen alt vi hadde kjøpt som var rosa :p

Vi har ikke kjøpt inn noe rosa - eneste som er kjøpt inn, ble gjort før UL og kjønn ble avslørt. Men vi er igrunn familien anti-rosa, og har sagt at vi ikke vil ha noe rosa (hun kan få bestemme selv når hun blir større). Men jeg har kikket litt på en del av jenteklærne som ikke er så rosa-rosa. Funnet en kjempesøt (og totalt upraktisk!) kjole i brun-grått (str 56) som jeg går og tenker litt på. Dette er første jenta på farssiden på en hel generasjon, så rimelig nok er de ganske begeistret (selv om det kanskje ikke helt har gått opp for oss at det blir jente).

Vi har ikke kjøpt inn noe rosa - eneste som er kjøpt inn, ble gjort før UL og kjønn ble avslørt. Men vi er igrunn familien anti-rosa, og har sagt at vi ikke vil ha noe rosa (hun kan få bestemme selv når hun blir større). Men jeg har kikket litt på en del av jenteklærne som ikke er så rosa-rosa. Funnet en kjempesøt (og totalt upraktisk!) kjole i brun-grått (str 56) som jeg går og tenker litt på. Dette er første jenta på farssiden på en hel generasjon, så rimelig nok er de ganske begeistret (selv om det kanskje ikke helt har gått opp for oss at det blir jente).
Syns det finnes mye fint til jente i de mer nøytrale fargene grå, brun og beige. Lilla er jo óg fint :) Her syns jeg det meste er søtt etter vi fikk vite at vi venter jente.

Da tenker jeg det er stor stas med jente! Kjenner meg igjen i det at det ikke har gått opp for dere at det er jente. Er vel samme her, så sikkert mye derfor jeg tenker så mye rart. Er mye gutter i vår familie óg!

litt off topic, men min erfaring er at upraktiske klær, stramme klær og klær som er vanskelig å få på, eller ikke kan vaskes i "vanlig" vask, ikke blir brukt....

Vi og fikk vite at det blir jente, og vi har to gutter fra før! Så det virker litt uvirkelg akkurat nå, jeg var så sikker på at vi kun kom til å få gutter :) så det blir en del shopping for min del, både rosa og andre farger ;)

Vi og fikk vite at det blir jente, og vi har to gutter fra før! Så det virker litt uvirkelg akkurat nå, jeg var så sikker på at vi kun kom til å få gutter :) så det blir en del shopping for min del, både rosa og andre farger ;)
Litt godt å høre at andre óg har tenkt at de bare får gutter, men så kommer det en jente! Skal jeg tørr å shoppe litt jeg óg? :)

Vi har også engutt fra før, så nå må vi spe på med litt Råååsa ja :)

Misunner dere som tør å kjøpe! Jeg må slutte å lese skumle ting på nettet :p
Går jo ann å kjøpe klær som er hvite, beige, brune, grønne osv. Om du er bekymret for om de ikke har sett riktig på kjønn.

Back
Topp