Jente i magen?

Tror nok du kan gå ut ifra at hun vet hva hun snakker om. Men for å bli litt roligere og ikke tenke så mye på det kan det jo være greit å få sjekka det en gang til :-) Utrolig hvor mye rart vi tenker disse 9 mnd. Føler ikke at jeg er helt "meg selv" for tiden sånn som jeg tenker og funderer på de rareste ting ;-)
Har fått time privat mandag kl. 18.30, så får jeg heller bare være teit som ikke klarer å tro på legen! :p Jeg tenker så mye rart og bekymrer meg for de rareste ting. Kan ikke huske det var SÅ gale sist :) Ser jo alle andre som har fått vite at de venter jente, de bygger rede som aldri før. Sukk!

Har fått time privat mandag kl. 18.30, så får jeg heller bare være teit som ikke klarer å tro på legen! :p Jeg tenker så mye rart og bekymrer meg for de rareste ting. Kan ikke huske det var SÅ gale sist :) Ser jo alle andre som har fått vite at de venter jente, de bygger rede som aldri før. Sukk!
Det blir godt å få en ekstra sjekk på mandag da :-) Håper hun ikke gjemmer seg sånn at de ikke ser tydelig da ;-)

Back
Topp