Jente i magen?

miliie25

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Hei dere :-)

Jeg var på ultralyd for 1 uke siden der lille i magen heldigvis var frisk og aktiv.
Vi spurte om kjønn og da svarte hun at det ser ut som en jente uten at hun kunne si det helt sikkert, men at hun skulle se litt mer på slutten. På slutten spurte jeg om hun ville se over engang til for sikkerhetsskyld, men da sa hun at hun ikke trengte det for hun var ganske sikker.

Mulig bare jeg som er rar, men jeg klarer ikke slå meg til ro med det. Vi har en gutt fra før og jeg var så sikker på en gutt til. Får det liksom ikke til å stemme :-p Bør jeg faktisk tro på det hun sa? Venter vi en jente? Jeg er så usikker at jeg helst vil bestille privat ul idag bare for å få det bekreftet!

Jeg er fullt klar over at dette ikke er verdens undergang og hva det er så lenge babyen er frisk, ikke er så viktig! Jeg er så usikker bare.

Var dette oul? En kjenner det jo ofte på seg hva som er... Så forstår godt du tenker slik. Jeg er skråsikker på en jente, så ville nok stusset om de fant en guttebaby inni der...

Var dette oul? En kjenner det jo ofte på seg hva som er... Så forstår godt du tenker slik. Jeg er skråsikker på en jente, så ville nok stusset om de fant en guttebaby inni der...
Dette var oul, ja.

Jeg tenker sånn fordi vi har en gutt fra før og fordi jeg alltid har sagt at jeg tror vi bare får gutter. Mye av det i familien! Det ville liksom høres for godt ut til å være sant at vi venter jente! Høres feil ut, men jeg føler det sånn.. Klarer ikke slå meg til ro med det.

De vet jo heldigvis hva de snakker om :) Så det stemmer nok, de har ikke lov å si det om de er veldig usikker heller.
Men de kan jo alltids ta feil.
Jeg bestiller alltid 3d ultralyd i rundt uke 30.
der er det ofte lettere å se også :)

De vet jo heldigvis hva de snakker om :) Så det stemmer nok, de har ikke lov å si det om de er veldig usikker heller.
Men de kan jo alltids ta feil.
Jeg bestiller alltid 3d ultralyd i rundt uke 30.
der er det ofte lettere å se også :)
Skulle bestille meg en time nå, men så hadde de ikke før mandag. Gjett hvem som brast i gråt rett etter jeg hadde lagt på? Huff... Hormonella :-p Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan stole på at hun hadde rett. Jeg leser heller de tusen historiene på Google om alle som fikk vite feil. Torturerer meg selv...

Skulle bestille meg en time nå, men så hadde de ikke før mandag. Gjett hvem som brast i gråt rett etter jeg hadde lagt på? Huff... Hormonella :-p Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan stole på at hun hadde rett. Jeg leser heller de tusen historiene på Google om alle som fikk vite feil. Torturerer meg selv...
Haha nei Off da. Stol på de og vær glad alt så bra ut ;)

Er veldig glad for det! :) Jeg har bare en skrue løs om dagen. Alt går innpå meg :-p Slitsomt!
Du, kom igjen!!! Vi har noen skruer løs hele gjengen. Å noen dager er forferdelig. Jeg kan gråte bare jeg ser lykkelige mennesker, folkemengder som jubler feks. Glad jeg ikke skal være gravid 17 mai for å si det slik. Vært ukesvis på sykehuset med sønn min, får forbi barselkvinner flere ganger til dagen, lyst å sette meg ned å gråte vettu for jeg blir så lykkelig på dems vegner. Haha! Dette blir gøy. Kan fort bli trist og lei og sint da. SJALU! Å herrefred! Kommer du med et skrujern eller? Haha

Du, kom igjen!!! Vi har noen skruer løs hele gjengen. Å noen dager er forferdelig. Jeg kan gråte bare jeg ser lykkelige mennesker, folkemengder som jubler feks. Glad jeg ikke skal være gravid 17 mai for å si det slik. Vært ukesvis på sykehuset med sønn min, får forbi barselkvinner flere ganger til dagen, lyst å sette meg ned å gråte vettu for jeg blir så lykkelig på dems vegner. Haha! Dette blir gøy. Kan fort bli trist og lei og sint da. SJALU! Å herrefred! Kommer du med et skrujern eller? Haha
Jeg aner jo ikke hvorfor jeg er bekymret engang!!! Er ikke viktig hvilket kjønn det er, og det verste er jo at jeg VET at det blir en jente, men tør ikke stole på legen! Tenker selvfølgelig det verste!!! At jeg må ha fått vite feil. Gudhjelpes :-p Blir litt flau, og syns selv jeg er ganske teit!

Det verste var at jeg i går kveld tok frem bilde fra ultralyd og lommelykt på mobilen for å tyde ultralydbilde selv :-D Da så jeg selvsagt en guttetiss. Gi meg styrke :-p

Godt vi er flere hormonellaer! :)

Jeg aner jo ikke hvorfor jeg er bekymret engang!!! Er ikke viktig hvilket kjønn det er, og det verste er jo at jeg VET at det blir en jente, men tør ikke stole på legen! Tenker selvfølgelig det verste!!! At jeg må ha fått vite feil. Gudhjelpes :-p Blir litt flau, og syns selv jeg er ganske teit!

Det verste var at jeg i går kveld tok frem bilde fra ultralyd og lommelykt på mobilen for å tyde ultralydbilde selv :-D Da så jeg selvsagt en guttetiss. Gi meg styrke :-p

Haha jeg må flire litt av deg. Gå tilbake med bildet, ta med deg lommelykta, vis de guttetissen du fant. Å det synet, ser det for meg! Å det MÅ du filme å sende til meg haha.

Man finner som regel om man leter og vil finne noe:p hihi

Syns at det nede ser ut som en guttetiss jeg! :p

Vedlegg

• 1412156295218.jpg
    1412156295218.jpg
    44,7 KB · Visninger: 35
Jeg tror ikke hun ville sagt at hun ikke trengte å sjekke en gang til fordi hun var ganske sikker, hvis hun ikke var sikker. Du venter nok ei jente. Gratulerer så mye! Jeg har også en gutt som ble storebror til ei jente. Veldig kjekt med en av hver :D

Haha - du er herlig! Jeg er enig med de andre her, men for din egen del burde du kanskje tenke at det like godt kan vere en gutt og forberede deg på det til du evt tar en ny ultralyd. Tror det er litt "tyngre" å godta at "ops, det var visst en gutt" når kidden er ute visst du har huset fullt av rosa klær og dilldall :p Jeg mener ikke å antyde at du blir skuffet - men den første reaksjonen man ville fått hadde kanskje vert litt.. "skuff" :p

Jeg tror ikke hun ville sagt at hun ikke trengte å sjekke en gang til fordi hun var ganske sikker, hvis hun ikke var sikker. Du venter nok ei jente. Gratulerer så mye! Jeg har også en gutt som ble storebror til ei jente. Veldig kjekt med en av hver :D
Du har helt sikker rett! Burde bare ta det med ro :-)

Haha - du er herlig! Jeg er enig med de andre her, men for din egen del burde du kanskje tenke at det like godt kan vere en gutt og forberede deg på det til du evt tar en ny ultralyd. Tror det er litt "tyngre" å godta at "ops, det var visst en gutt" når kidden er ute visst du har huset fullt av rosa klær og dilldall :p Jeg mener ikke å antyde at du blir skuffet - men den første reaksjonen man ville fått hadde kanskje vert litt.. "skuff" :p
Sant det! Her er allerede litt rosa, men ikke så mye. Prøver å innstille hode mitt på at det faktisk er en jente, men er ikke så lett :p Blir litt tullerusk av meg selv!

Tror nok du kan gå ut ifra at hun vet hva hun snakker om. Men for å bli litt roligere og ikke tenke så mye på det kan det jo være greit å få sjekka det en gang til :-) Utrolig hvor mye rart vi tenker disse 9 mnd. Føler ikke at jeg er helt "meg selv" for tiden sånn som jeg tenker og funderer på de rareste ting ;-)

Back
Topp