jente eller gutt??

Bebbie og Emma

Gift med forumet
hei jenter[:)][:)]jeg skal på ultralyd til mandagen gleder meg masse masse lurer så på hva det er [:D]sist ultralyd sa dem ikke hva det var men nå håper jeg dem kan se det:O) termin 10 feb [;)]gleder meg masse wohooo hehe[:)][:)][:)]hvet dere hva det blir ennå eller ??klem

håper babyen er snill og ligger riktig for dere til mandag da slik at dere får vite kjønnet.
skal ikke på ultralyd før 2.oktober jeg.da er jeg 20 uker på vei. vil gjerne vite kjønnet,så håper de kan se det.
masse lykke til på ultralyd..

må man ha med helsekortet på ultralyd?

det blir spennende. de kunne ikke se det på meg eller.
men har du hatt flere ul?

ja det må man. men ikke noe urin prøve. han skal vel fylle inn noe greier

Vi har vært på ul vi, ville ikke vite hva det er. Tror vi er de eneste her. [:)]
Det er jo så spennende! Morkaka mi låg litt langt nede da, så jeg skal på ny ul i uke 32.

ååå gled deg også, helt utrolig opplevelse:) Vi får en liten Gutt:) alt for nysgjerrig til å ikke vite. Så Eden,må si dere har stålkontroll..hehe jeg hadde ikke klart det.[:D][:D]

Heisann!

Var på min første ul i går, og det var helt fantastisk. Rart å se et lite menneske sprelle rundt i magen min. Fikk også vite at jeg får en gutt. Så da er det bare å sette i gang med leting av navn. Har nå fått min endelige termin til 12 feb. Min morkake lå også langt ned, så jeg måtte også komme på ny ul i uke 32.

ORIGINAL: Eden

Vi har vært på ul vi, ville ikke vite hva det er. Tror vi er de eneste her. [:)]
Det er jo så spennende! Morkaka mi låg litt langt nede da, så jeg skal på ny ul i uke 32.

Vi vil heller ikkje vite det!! [:)] 

Så bra at vi ikke er de eneste, begynte å tro at vi var skikkelig sære jeg nå... [:D] Neida. Men jeg må innrømme at jeg har bittelitt lyst til å vite da... [:)] 

Vi skal få ei lita prinsessa[:)] Syns det er veldi greit å vite ka det blir sånn på forhånd.. blir mye lettere å planlegge da.. Får bare håpe jordmora ikke tar feil da så det blir en gutt me rosa klær og rosa rom..hehe[:D] Ser det for meg![:D]

ORIGINAL: Eden

Så bra at vi ikke er de eneste, begynte å tro at vi var skikkelig sære jeg nå... [:D] Neida. Men jeg må innrømme at jeg har bittelitt lyst til å vite da... [:)] 

Ikkje akkurat slik at eg knip igjen augene, nei! [;)] Men skal ikkje be dei om å leite... Va veldi spennande me MH, vi gjetta i villelse heilt til fødselen! [:D] Men hadde ein liten mistanke for jordmora sa hjertelyden var typisk "jentelyd" [:)]

Back
Topp