Jente eller gutt?

Jeg har vært gravid tre ganger før og dette er fjerde gangen. Har aldri hatt noen «følelse» av kjønn og kan ikke tenke meg at jeg får det nå heller dessverre :banghead: synes det å vente på å få vite kjønn er en sann lidelse, haha! Vil jo bare vite det MED EN GANG, sånn at jeg kan tenke inni hodet mitt hvordan det kommer til å bli <3

Håper på jente siden jeg er guttemamma til to fra før, men det ville ikke overrasket meg om siste nå også er en liten gutt ❤️
Har ikke funnet ut hva jeg tror helt enda, men med de to første skjønte jeg at det var gutter før UL :happy: Usikker enn så lenge.

Helt sikker på jente. Sa det til og med til samboeren før testen ble positiv. Men vil faktisk ikke vite denne gangen, har en av hver, og vil drøye til fødsel. Men vi får se om nysgjerrigheten tar meg etterhvert :laughing002

Har en skikkelig magefølelse på gutt!! :dummy: Har ei jente fra før, så helt praktisk ville jo en jente til vært enklest!:hilarious:

Jeg håper på gutt, siden jeg har to jenter fra før :) Mannen har til sammen 3 jenter, så selv om jeg har en følelse av gutt (vet ikke hvorfor :hilarious:) så blir det nok jente denne gangen og :hilarious:

Siden dette mest sannsynlig blir den siste, så har vi bestemt oss for å ikke vite før fødsel. Det blir laaaange 9 mnd:hilarious:

Har egentlig ingen følelse denne gangen men er min siste og håper på jente fordi jeg har et jentenavn som egentlig yngste min skulle hete. Men går alikevel og tenker det er gutt. Er mye stigma om å ønske seg selvom media har blitt mer på at man kan faktisk også få bli skuffet om det ikke blir det skjønner man ønsker seg og det er faktisk helt greit. Jeg har to jenter og en gutt. Ønsker meg ei jente til fordi jeg mener selv jeg er en jentemamma. Men ville ikke vært foruten min sønn heller og vet jo at selvom jeg ønsker meg jente vet jeg at jeg blir like glad i barnet om det blir gutt. Viktigste for meg i min alder er at den er frisk. Dette er min siste sjangs for å få mitt genetiske. og jeg håper jo inderlig at jeg ikke må ta det valget å fjerne det om det ikke er levedyktig feks.

Back
Topp