Bringebærer
Flørter med forumet
Får dere en følelse av at du venter jente eller guttt?
Bare av ren nysgjerrighet!!
Jeg tror jente
Bare av ren nysgjerrighet!!
Jeg tror jente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
synes det å vente på å få vite kjønn er en sann lidelse, haha! Vil jo bare vite det MED EN GANG, sånn at jeg kan tenke inni hodet mitt hvordan det kommer til å bli <3
Usikker enn så lenge.
) så blir det nok jente denne gangen og

Jeg føler også gutt, samme situasjon har en jente fra før, så praktisk sett hadde jente vært optimalt!Har en skikkelig magefølelse på gutt!!Har ei jente fra før, så helt praktisk ville jo en jente til vært enklest!
![]()
Kan virkelig anbefale å ikke vite før fødsel!Helt sikker på jente. Sa det til og med til samboeren før testen ble positiv. Men vil faktisk ikke vite denne gangen, har en av hver, og vil drøye til fødsel. Men vi får se om nysgjerrigheten tar meg etterhvert![]()
Yes! Så gøy at dere ikke skal viteJeg håper på gutt, siden jeg har to jenter fra førMannen har til sammen 3 jenter, så selv om jeg har en følelse av gutt (vet ikke hvorfor
) så blir det nok jente denne gangen og
Siden dette mest sannsynlig blir den siste, så har vi bestemt oss for å ikke vite før fødsel. Det blir laaaange 9 mnd![]()
Skal dere vente til fødsel denne gangen også?Hva med dere som har en av hver, er det slik at dere håper på noe spesielt da?
Jeg har en gutt og så en jente, to år imellom, og jeg kunne tenke meg en gutt til egentlig. Vet ikke helt hvorfor, men det føles mest riktig og som om min eldste vil få et sterkere bånd til den minste (det blir 4,9 år mellom de).
Vi ventet til fødsel med å finne ut kjønn med begge barna, jeg var sikker på gutt begge gangene, spesielt når det viste seg å være en jente. Hehe.

Samboer er 100% den retningen, jeg ville litt vite sist, men ble enig sist. Og det blir nok slik nå også. En skal jo vite kjønnet HELE LIVET, da er det litt fint å ikke vite det når en kan det, hehe. Og, øyeblikket og avsløringen under fødsel er helt spesiell og noe en aldri kan oppleve ellers. Det er både helt uviktig på en måte og veldig artig å finne ut. Alle en sier det til underveis blir også enormt positive og imponerte, så det er jo en ekstrabonus, hehehe.Skal dere vente til fødsel denne gangen også?![]()