Jente eller gutt?

Sunflower29

Andre møte med forumet
Hvor tidlig har dere funnet ut om det er en liten jente eller gutt som skjuler seg i magen?xsmile3
Hvor tidlig er mulig å finne det ut?
Med førstemann fikk vi vite det på OUL i uke 17-18.

Vanligvis får man ikke vite det før oul. Men jeg har på følelsen at dette blir en gutt. Har hørt at lite symptomer og plager blir en gutt. Men man vet aldri [emoji4]

Jeg fikk vite det på OUL. På de to første stemte kjønnet, men på den tredje var det feil. Da trodde jeg fra 18.- 38. uke at jeg skulle få jente. En ekstra UL i uke 38 avslørte at jeg skulle få en gutt. Helt fra starten hadde jeg en magefølelse på at det var en gutt, men stolte på det jeg fikk vite på OUL.

Denne gangen har jeg ikke en like sterk magefølelse, men tror det er ei jente.

Jeg tror den tidligste måten å få vite kjønnet på, er å ta fostervannsprøve eller nipt test. Det tar man ikke for å vite kjønn, men kan få vite kjønnet om man ønsker det sammen med de andre resultatene.

Hadde en veldig guttefølelse sist, som vi fikk bekreftet ved oul i uke 18 og igjen på 3D i uke 25 :) Har veldig magefølelse på jente denne gangen, men skal ikke på tul, så blir å vente spent frem til oul på forsommeren! Det kinesiske fødselskartet har fortalt meg at det blir en jente, hvis det teller [emoji23][emoji38]

Var i rundt uke 20 med forrige at vi fikk vite kjønn å da var det jente :) har veldig guttefølelse denne gangen, så blir spennende om det stemmer :)

Vanligvis får man ikke vite det før oul. Men jeg har på følelsen at dette blir en gutt. Har hørt at lite symptomer og plager blir en gutt. Men man vet aldri [emoji4]
Hee var det omvent . God form MDD jenta og dårlig med guttene.

Med jentene viste jeg ikke før fødsel, tror jeg vil vite denne gangen. Har ingen av symptomene jeg hadde med jentene så spent på det kan være en.gutt, eller en.veldig lur jente hehe

Er det ikke merkelig med disse symptomene. Med William merket jeg absolutt ingeting, trodde ikke jeg var gravid før jeg fikk se det på ultralyd denne gangen har jeg alle symptomer på svangerskap. Har sovet i flere uker nå, er kvalm flere ganger igjennom dagen, sulten konstant, har til og med kjørt ned søppelboksene med bilen (sikker på deg er svangerskapsymptom det også). Så jeg har en veldig sterk magefølelse på Jente! For meg er det helt det samme hva det blir! Blir overlykkelig uansett❤ Ønsker meg ikke nødvendigvis jente selv om jeg har en gutt fra før

Hee var det omvent . God form MDD jenta og dårlig med guttene.

Samme her! Eller, har ikke jente da. Men har vært helt utrolig dårlig de to andre graviditetene og har to gutter. Denne gangen har jeg vært i overraskende fin form en så lenge (bank i bordet) så spent på å se hva det er [emoji4]

pga tidligere MA og at vi har brukt så mye tid og krefter på å bli gravide (over tre år) skal jeg ha tidlig UL etter påske. Om alt er bra har jeg også lyst til å ha en UL i uke 13 - 14 kanskje. Fordi jeg er såpass redd for MA igjen. Forrige gang lå fosteret dødt i magen i mange uker, utrolig ekkel følelse synes jeg.
Da skal det være mulig å se kjønn, men jeg er usikker på om jeg vil vite i det hele tatt :bored:

Back
Topp