Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Litt nysgjerrig, dere som vet kjønn, hvordan er dere i form i forhold til evt tidligere svangerskap eller det likt? Er skråsikker på at jeg har ei jente i magen, men har 3 jenter fra før og dette er helt forskjellig en fra di andre svangerskapene, vært i god form med dem andre, og dette er helt forferdelig kvalm, hodeverk!!!! hetetoktee, bekkenløsning, ja alt man kan tenke seg hehe men følelsen på jente igjen er høy!
Vi har en jente og en gutt fra før og de svangerskapene har vært så og si like, veldig fin form på begge to Vi vet ikke hva som kommer nå, men nå er jeg i dårlig form!!! Typisk :-( Tenker det kanskje er fordi nå har vi to barn å ta oss av?! ;-) Kanskje sånn med deg også?
Fikk gutt første gang og var i helt fin form. Litt morgenkvalm bare... Men denne gangen har jeg en jente i magen og har vært kjempe dårlig! Kastet opp i 10 uker, kvalm hele døgnet.. bedre nå da og er i uke 17!