Jente eller gutt???

Stemte dette i deres forrige svangerskap?

• Ja

Votes: 3 42,9%
  • Nei

Votes: 4 57,1%

• Antall som har svart
    7

Stjerne89

Flørter med forumet
Hei

Mange steder så står det masse om hvilke tegn du skal se etter for å vite om det blir jente eller gutt.

I mitt forrige svangerskap var jeg ikke kvalm en eneste dag og det ble gutt, akkurat som "tegnene" sier.
Denne gangen vet jeg ikke helt. Er ikke direkte kvalm, men føler at jeg til tider har det jeg har spist litt vel langt oppe i halsen..

Noen andre som har motsatt bevis? Altså vært mye kvalm, men fått gutt eller motsatt?

Morsomt å se hvor mange det stemmer på:)

Her var jeg kanskje kvalm en gang eller så sist gang. Ut kom ei jente ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Var ikke kvalm med gutten, men ganske uggen med jenten

Sent from my iPad using BV Forum

Kjempe kvalm med gutten..

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Kasta opp som en idiot og ble nesten innlagt med storebror. Nå er jeg bare utrolig kvalm og kastet opp ett par ganger. Så skal bli interessant å se om det er gutt eller jente. :)

Bruker den der tulletelefonen.

var mye kvalmere med jenten enn med gutten.. :p

Har vært kjempekvalm med alle fire jeg og har fått to av hvert :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei

Mange steder så står det masse om hvilke tegn du skal se etter for å vite om det blir jente eller gutt.

I mitt forrige svangerskap var jeg ikke kvalm en eneste dag og det ble gutt, akkurat som "tegnene" sier.
Denne gangen vet jeg ikke helt. Er ikke direkte kvalm, men føler at jeg til tider har det jeg har spist litt vel langt oppe i halsen..

Noen andre som har motsatt bevis? Altså vært mye kvalm, men fått gutt eller motsatt?

Morsomt å se hvor mange det stemmer på:)

Jeg kastet opp i 12 uker sist... Det ble en gutt ;)

Kastet opp 4-6 ganger daglig i 11 uker og det ble gutt!
Denne gangen er jeg bare litt småuggen og mye trøtt!

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Noen burde i såfall ha fortalt gutten min at jeg ikke skulle bli kvalm, for jeg kastet opp i 9 mnd da jeg var gravid med ham. :P Jeg har like svangerskap både med gutten og jenta.

Forrige gang var det jente , da var jeg i tipp topp form hele tiden , kun trøtt i begynnelsen. Nå er jeg svimmel og kvalm bare jeg rører meg , trøtt som fy ... Så heg tror gutt ;)

Jeg skjønner ikke helt spørsmålet? :oops::oops:
Hvilke tegn er det du tenker på? For det står jo forskjellig fra sted til sted.. så da blir det jo litt vanskelig å vite hvilken jeg skal bruke i svaret mitt :P

Hva er standarden? :P
Kvalm = jente?
Ikke kvalm = gutt?

Såpass ja.. da var det nok bare helt tilfeldig at det stemte på meg sist:)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Gjør det det ja! Ja, jeg har lest kvalm med jente og ikke med gutt..

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg har vært mer kvalm- eller kvalm over lengre perioder i døgnet og lenger ut i svsk med jentene enn med guttene. Blir spennende å se om det "stemmer" denne gangen også

Jeg var ikke veldig kvalm forrige gang (litt uvel og småkvalm, men aldri i nærheta av spysjuk) og samme denne gangen.. så betyr det at jeg venter en gutt det da kanskje? :P

Back
Topp