Jente eller gutt?

Jente, sier det kinesiske fødselskartet her..
 
Kartet sier jente, men de fleste kjerringrådene sier gutt. Det samme gjorde "ring-testen" ;)
 
Det meste sier jente, men vet ikke helt jeg altså...
 
Fødselskartet sier jente denne gangen også, akkurat som forrige gang :) det var riktig da, så blir spennende å se om det har rett nå og :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sier gutt her. Det tror jeg stemmer:)
 
Sier jente for meg. Stemte med gutt sist.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sier jente her :) blir spennende
 
Sa jente sist og det ble jente. Nå sier det gutt, så får vente i spenning. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sier jente... Om det stemmer med at jentene stjeler skjønnheten, så vil jeg tro det er jente også, for fy så mye kviser jeg har fått!!! :(
 
Sist da det jente, og jeg fikk gutt. Hadde også sikkelig jentemage og andre jentesymptomer.
 
Hehe ;) om denne kalenderen stemmer blir det mange jenter her inne ;)
 
For meg sier det gutt, stemmer med magefølelsen og den der natrontesten. Heheh:p
Sist gang sa og kalendern gutt, og det var gutt :)
 
Sier gutt her også. Men det gjorde det de 2 andre gangene. Og de er jenter :p
Hadde guttemage og guttepuls på begge to.

Natrontesten sa gutt denne gang, men har ikke prøvd den før. Jeg tror jeg får ei jente til, selv om jeg har et lite håp om gutt -uten at det spiller noen rolle egentlig :)
 
Det sier gutt nå. Sa jente sist og det stemte. Blir spennende og se om det stemmer denne gangen også:)
 
Ble gutt på meg, det er vell følelsen også, men får vente å se :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sier gutt her og trur nok det blir det, selv om søsteren min har drømt om jente :)

Men når jeg leser gjennom alle de kjerringrådene så er jeg forbauset over at jeg fikk gutt sist hehe, ble stor i ansiktet, masse kviser, ligger helst på høyre side, stor mage osv. Så vi får nå se :D
 
Back
Topp