Jente eller gutt?

Toru

Flørter med forumet
Er fortsatt en stund til jeg skal på oul, men kan man forutse kjønnet før det? For eksempel mye kvalm hvis jente osv?
Har googlet en del men vet ikke hvor mye som stemmer. Noen som har erfaring fra tidligere svangerskap?

De sier at hvis man er mye kvalm, får man jente. Dette stemte ikke med meg sist. Kasta opp en gang og var ikke veldig kvalm ellers, men jenta kom likevel. De sier også at hvis man føler seg stygg, kommer det en jente og det kan jeg tro på, hehe. Jeg syns denne graviditeten er helt annerledes enn sist. Mye mer kvalm, mye mer trøtt og mye mer hormonell. Så denne gangen tror jeg det kommer en gutt. Blir moro å se på oul :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hos meg har jeg vært like lite kvalm og fått gutt og jente.
Har vært like lite kvalm denne gangen også :P

Men blir jo nyskjerrig da, på om andre har har prøvd sånn pendel over magen eller andre snodige ting...og om det har stemt :D

Det har ikke stemt med meg ihvertfall. Jeg har vært dårlige i begge de forrige svangerskapene og verst når jeg gikk med gutt;) Det beste som man egentlig kan forutse med kjønn er vel den følelsen man selv går med. Er vel veldig ofte at mamma intuisjonen stemmer;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det vil jo alltid stemme i 50% av tilfellene da. Hehe. Ikke dårlige nok odds til å påberope oss gravide noen dypere intuisjon enn andre tror jeg ;) men magefølelsen hjelper jo til med å danne et forhold til "der der" inni magen.

Back
Topp