Jente eller gutt? Hva tror du det blir?

Jente. Er helt sikker, men det går jo ikke ann. Kanskje jeg får en overraskelse :)
 
Jeg har en gutt fra før, så syns jo det hadde vært morsomt med en jente nå:) Samtidig har jeg, siden jeg fikk førstemann, sett for meg at jeg blir en skikkelig guttemamma:D Men har ikke egentlig noen magefølelse ennå.
 
Gutt, har to gutter fra før og mannen kommer fra en skikkelig gutte familie :wacky:
 
Har to gutter fra før så en liten jente hadde vært godkjent det altså, men lurer på om ikke jeg ender opp med en gutt trio :D
 
Tror det blir jente :) tror ikke mannen kan lage annet :p
 
Jeg tror gutt, mens mannen tror jente.. Han tror jente siden jeg er så kvalm og det var jeg sist gang også:p
 
Jeg har en liten følelse av gutt, kanskje fordi jeg fikk gutt sist og det er det jeg kjenner best? Mamma har kjøpt rosa sko derimot og flere kolleger snakket om hun i magen min... er fordeler og ulemper (om man kan kalle det det) med gutter og med henter, så jeg bytter hele tiden på, på hva jeg "ønsker meg"...
 
Jeg tror gutt, vet ikke hvorfor.
Magefølelsen sier gutt.
Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal vite enda, har dere?
Vi skal ikke vite det:) visste ikke sist heller. Det er godt å ikke vite alt. Det blir en ekstra overaskelse og en ekstra motivasjon til å presse når man er på sitt mest slitsomme under fødselen. Og den følelsen når de viser hva det er ♡
 
Jeg drømte at det sto "Gratulerer du er gravid" med rosa skrift på datan heheh, en helt lik side som terminkalkulatoren er på :p Dagen etter tok jeg en test, to streker:)
Så er jeg sanndrømt så blir det vel jente da heheh :p
 
Tror det er jente! :) Begynner å bli ganske likt forrige svangerskap, iallefall med tanke på kvalme og forferdelig hud!:(
 
Back
Topp