Jente eller gutt? Hva tror du det blir?

Lolitaa

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Hva sier magefølelsen din? :D Jeg tror jeg får gutt!
 
Sist var jeg helt sikker på at det var jente, det stemte.

Denne gangen er jeg veldig på gutt...kun guttenavn og gutteklær jeg ser på og tenker på minsten som han osv så...ganske sikker på det blir en liten gutt :)
 
Den sier ingen verdens ting:)

Tatt feil med begge de to andre, så nå får jeg bare vente i spenning:)
 
Vi begge tror gutt, måtte i tillegg sjekke den kinesiske fødselskalenderen, den sier også gutt.
Så det kan bli spennedes å se :)
 
Alltid trodd jeg skulle få en jente, men tror det blir en gutt :) Om en uke får jeg vite om det er en eller to!
En eller to?! Så spennende :D
 
Ja, ettersom både jeg om mannen har mange tvillinger i familien + at jeg ble gravid med pergotime, så er det større sjangre for to..! Så skal ta tidlig utltralyd i uke 8 :)
Moren til sambo er tvilling, tanten til sambo fikk tvillinger, og søster til sambo fikk også tvillinger! Hadde vært så artig med to! Jeg finner isåfall ut i uke 13, har bestilt privat ultralyd da! :) Lykke til på ultralyd!
 
Mannen sier han har puttet inn en jente. Han traff spot on med når spiren ble laget da, det bestemte han seg for før sommeren, så kanskje han har rett ang kjønn også
 
Jeg har ingen anelse faktisk! Synes det hadde vært veldig gøy med en jente denne gangen da
 
Jeg har tenkt jente! Og det har kjæresten også. Men er blitt litt usikker. Nei, jo, jeg tror det er jente!
 
Jeg tror gutt, vet ikke hvorfor.
Magefølelsen sier gutt.
Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal vite enda, har dere?
 
Ser for meg at det er en gutt :)
 
Magefølelsen sier ingen ting. Var helt sikker på jente sist, antagelig av den grunn at jeg bare kjente jentebabyer. Denne gangen ser jeg for meg begge deler og ingen av delene. Får håpe det bare er én :)
 
Har ingen følelse enda. Men hvis kvalmen fortsetter å utebli begynner jeg å lure på om det kan være en gutt! Har to jenter, å vært kvalm og kasta opp begge ganger. Nå er jeg trøtt og ømme pupper som fy, hadde ingen av dem symptomene med jentene. Er mer bekymra nå også. Med ho minste jenta var jeg ihvertfall 100% sikker på at det var jente, begynte og kjøpe rosa før vi var på ul :)
 
Back
Topp