Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
stakkars jenta hadde jo faktisk kjøpt en familiepakke med flere forskjellige typer is i.ms.bonita skrev:
mammatileijente skrev:
Stakkars isbil mannen, kommer sikkert ikke til å tørre å selge annet enn en is per unge hvis de kommer alene. Blir for dumt, gjør unga dine noe uten lov så sett deg ned å fortell dem det, ikke gå til avisen og skyld på noen andre.mini_mamma skrev:
Og at den familien liksom skal "bestemme" at om det er sånn de opererer.. så vil vi ikke ha de i gata lengre.. hva med alle de andre familiene da? Som synes dette hadde vært helt greit.. da tenker jeg på de familiene som gir sine barn penger for å gå og kjøpe is av isbilen.. ikke på disse som faktisk stjal..
Hadde heller reagert på det.. at de ungene faktisk stjal penger..
*lykkeligst* skrev:
stakkars jenta hadde jo faktisk kjøpt en familiepakke med flere forskjellige typer is i.ms.bonita skrev:
Du kan så si. Kjenner at jeg syns mer og mer synd på den jenta når jeg tenker på det. Ser det for meg:
Hun har veldig lyst på is og tenker at resten av familien også sikkert har det, så hun løper ut og kjøper en pakke is hele familien kan dele på. Hun bruker ikke opp alle pengene sine engang, men bruker 200,- av sine penger på en ispakke til familien.
Og så kommer hun hjem og får kjeft og blir hengt ut i avisa?! Stakkar jenta.
DenicaD skrev:
*lykkeligst* skrev:
Du kan så si. Kjenner at jeg syns mer og mer synd på den jenta når jeg tenker på det. Ser det for meg:
Hun har veldig lyst på is og tenker at resten av familien også sikkert har det, så hun løper ut og kjøper en pakke is hele familien kan dele på. Hun bruker ikke opp alle pengene sine engang, men bruker 200,- av sine penger på en ispakke til familien.
Og så kommer hun hjem og får kjeft og blir hengt ut i avisa?! Stakkar jenta.
*nåååh*
vet det er spekulasjoner, men det hadde isåfall vært en innmari fin tanke synes nå jeg <3