Jenta vår er endelig her!

Gratulerer så mye, bra du slapp å ligge 23t som meg før dem bestemte ks :) åssen går det med såret ditt?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye, bra du slapp å ligge 23t som meg før dem bestemte ks :) åssen går det med såret ditt?

Hvorfor måtte du ligge så lenge? Huff, hadde heldigvis epidural så kjente ikke noe de siste 5 timene .. det går bra, men hadde det ikke noe godt igår og inatt. Fy søren:P nå er det bare skikkelig mørbanka. Det verste var å måtte ligge på intensiven alene til idag kl 9 imens lille lå oppe på føden. Jeg var helt ute pga smerter, smertestillende og feber :/ hvordan er formen og såret ditt?

Hvorfor måtte du ligge så lenge? Huff, hadde heldigvis epidural så kjente ikke noe de siste 5 timene .. det går bra, men hadde det ikke noe godt igår og inatt. Fy søren:P nå er det bare skikkelig mørbanka. Det verste var å måtte ligge på intensiven alene til idag kl 9 imens lille lå oppe på føden. Jeg var helt ute pga smerter, smertestillende og feber :/ hvordan er formen og såret ditt?
Fikk flere å flere cm, gikk raskere etterhvert men etter 20t så fikk jeg ikke den siste cm og babyen hadde stanga i bekkenet ganske lenge så han hadde begynt å hovne opp i hode.. Jeg var sliten etter 23t og legene beste ks da :/

Jeg har fortsatt veldig vondt i såret, formen begynner å bli bedre..
men siden tilstand min var veldig dårlig har jeg ikke fått melkeproduksjon ordentlig i gang, lillegutt blir ivrig men sur fordi han må jobbe for å få ut melka :(

Dette plager meg, i tilegg er det ingen som som vet hvor lenge vi må bli på sykehuset pga min tilstand :/

Last edited:
Back
Topp