~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Så bra. Hvordan har dagen idag vært ?Han gråt litt da jeg kom, men roet seg fort i vippestolen![]()
Så bra. Hvordan har dagen idag vært ?Han gråt litt da jeg kom, men roet seg fort i vippestolen![]()
Hektisk, men veldig finSå bra. Hvordan har dagen idag vært ?
Helt lov! Var de små greie å legge seg igår kveld ?Hektisk, men veldig finhelt utkjørt
![]()
Frøkna var så trøtt at hun sovnet med hodet på bordet ved kveldsmaten, men da hun la seg... Da ble det hylgråt, tror hun tippet til overtrøttHelt lov! Var de små greie å legge seg igår kveld ?
Haha,stakkar. Så bra da. Håper det fortsetter ikveldFrøkna var så trøtt at hun sovnet med hodet på bordet ved kveldsmaten, men da hun la seg... Da ble det hylgråt, tror hun tippet til overtrøttlillegutt sovnet 21.30, så litt forbedring fremfor kl 23
![]()
Håper det, er litt spentHaha,stakkar. Så bra da. Håper det fortsetter ikveld![]()
Idag er lillegutt ca 4,5mnd og jeg måtte prøve hentesettet (det var ganske for stort da vi dro hjem fra sykehuset). Jammen vokser de små forthelt utrolig at frøkna fyller 2år imorgen, hvor har tiden blitt av?
![]()
Hun har en kul enda, men vært i kjempeformGratulerer så mye med dagen med og til frøkna
Hvordan går det med kulen hun fikk?![]()
Hun har en kul enda, men vært i kjempeformså samvittigheten begynner å bli bedre, men enda angst for trappa
![]()
Det er skummelt fort, jaStakkar, så bra daJa, den angsten kommer nok til å sitte i lenge altså. Mens jeg gikk gravid så datt jeg ned de to siste trinnene, og havnet på knærne. Da var jeg alene og holdt han ikke armene, var riktignok i magen, men han var trygg på måten jeg datt. Da så jeg hvor fort gjort det er altså. Godt det gikk bra tross alt. Har tenkt på dere
![]()
Det er skummelt fort, jatakk
godt at det gikk bra med deg når lille var i magen. Jeg datt fremover da jeg gikk med frøkna, men automatisk vred jeg meg og landet på siden. De er så verdifulle, disse små
![]()
Nei, det er ubeskrivelig å bli mammaJa, det er helt riktig.
Bra du automatisk gjorde det. Typisk at man skal være uheldig da det er viktig å være forsiktig
Jeg må ærlig innrømme at jeg er så glad i han at det gjør rett og slett vondt, samtidig som det er godt. Det kan virkelig ikke beskrives![]()
Nei, det er ubeskrivelig å bli mammadet er fantastisk, slitsomt og ganske så skummelt
![]()