Jenta mi har vært syk så lenge , andre?

Timmy

Betatt av forumet
Hun er snart 5 år. Begynte med feber og hoste for 10 dager siden . Feberen har gått litt opp og ned, ikke feber alle dagene , . Forkjøla og veldig mye og intens hoste . Blek og har ingen matlyst. Humøret er egentlig greit og hun kan også leke og sprudle litt. Men er mye trøtt og blank i øynene. Vært hos legen to ganger med henne men CRP er normal så hun får ingenting. Nå begynner jeg å bli bekymret for henne. Skal influensa sitte så lenge i? Andre som har hatt unger som har vært syke så lenge. ?

Influensaen er tøff i år, vet flere barn som har vært syke i opptil 14 dager

Min 3 åring var syk i 1,5uke med influensa. 40 i feber i mange dager, ingen utslag på crp, fikk i henne drikke. Tok en uke ekstra før ho orka å leke normalt igjen. Årets influensa sitter lenge i.

Min treåring har hatt omtrent akkurat det samme. Høy feber i en uke, så kom hosten. Da feberen slapp og hosten gikk over, var han fortsatt ikke frisk...blek, sliten og ingen matlyst. Veldig trøtt. Var hjemme fra bhg i 2 og en halv uke.
Fin igjen nå da! :-)

Flere barn på jobb som har vært vekke i to uker. Sykdommene står i kø og tar hardt i år :(

Men hva sier legene da? Jeg hadde nok mast på dem enda mer hvis hun er skikkelig slapp og blank i øynene.
Håper hun blir fort bedre stakkars liten <3

Jeg lå med influensa i et par uker jeg. Første uka med feber og måtte bare sove når jeg hadde levert unger på skole og bhg.
Andre uka bare hostet og hostet jeg, hadde ikke pust, alt var et ork.
Her hadde samboer også det, men dro tidligere på jobb igjen enn meg, men hanglet da lenger enn jeg gjorde.

Yngste fikk det også, men var forholdsvis kjapt på bena igjen. Men hun hoster fortsatt, om enn ikke like ille nå.

Den eneste som slapp unna var 6-åringen

Back
Topp