Jenta har BALLER!!!!!!!!

Så fine baller... eh, jeg mener bilder! [;)]

GRATULERER BOBLA!!!  Hehe, dette var en utrolig nyhet da... og sååå mye tull som det har vært med terminen din, så trengte du vel kanskje ikke enda en sånn "legetabbe". Uff, og du som måtte selge alle de fine blå klærne... Kanskje du vil kjøpe tilbake den fine sparkebuksen? (ikke at den er tilsalgs da! [8D])

Så flott for storebror da. Han som ble så skuffet sist... [:D]

Jaja, nå håper jeg du ikke får flere overraskelser! Og at du finner noen fine gutteklær til han lille gutten din... rosa på gutt er liksom ikke så knæsj! [:D]

ORIGINAL: anne-lise(glisshje)

ps.....sa de noe om tremin datoen din, er den den samme som du fikk på  den første ul??????????

Ho sa det var omtrent samme termin nå. Avviket var bare på noen få dager. Og det er for sent å sette ny termin, siden alle ungene vokser ganske forskjellig på denne tiden her. Hvis jeg er 27 uker nå, er han ca 10% under normal gjennomsnitt-størrelse. hvis jeg er 26 uker nå, er han omtrent akkurat på gjennomsnittet [:D] 

ORIGINAL: Lillepusen

GRATULERER BOBLA!!! [:D] Hehe, dette var en utrolig nyhet da... og sååå mye tull som det har vært med terminen din, så trengte du vel kanskje ikke enda en sånn "legetabbe". Uff, og du som måtte selge alle de fine blå klærne... Kanskje du vil kjøpe tilbake den fine sparkebuksen? (ikke at den er tilsalgs da! [8D])

Jaja, nå håper jeg du ikke får flere overraskelser! Og at du finner noen fine gutteklær til han lille gutten din... rosa på gutt er liksom ikke så knæsj! [:D]

Ja, han har sååå fine baller atte' !!! [:D]  [:D]  [:D]

Jeg måtte bare LE jeg altså! Jeg så det såååå tydelig med en gang ho titta etter og det var mens ho enda bare var på vanlig 2D ultralyd! Så når ho slo på 3D'n så trengte jeg ikke spørre en gang! [:)] 

Du skal få beholde den sparkebuksa, pusen!! [:D] 

Jeg har lagt ut for salg alle jenteklærne nå, håper å få de unna [:)] [8D] [&:] [8|] [:)]

jeg har ganske mye nøytralt tøy også, så jeg trenger ikke å kvitte meg med ALT da [:D] 

ORIGINAL: BlåBobler

ORIGINAL: Lillepusen

GRATULERER BOBLA!!! [:D] Hehe, dette var en utrolig nyhet da... og sååå mye tull som det har vært med terminen din, så trengte du vel kanskje ikke enda en sånn "legetabbe". Uff, og du som måtte selge alle de fine blå klærne... Kanskje du vil kjøpe tilbake den fine sparkebuksen? (ikke at den er tilsalgs da! [8D])

Ja, han har sååå fine baller atte' !!! [:D]  [:D]  [:D]

Jeg måtte bare LE jeg altså! Jeg så det såååå tydelig med en gang ho titta etter og det var mens ho enda bare var på vanlig 2D ultralyd! Så når ho slo på 3D'n så trengte jeg ikke spørre en gang! [:)] 

Du skal få beholde den sparkebuksa, pusen!! [:D] 

Jeg har lagt ut for salg alle jenteklærne nå, håper å få de unna [:)] [8D] [&:] [8|] [:)]

jeg har ganske mye nøytralt tøy også, så jeg trenger ikke å kvitte meg med ALT da [:D]

Hehe, ja du får legge ut kærne på finn.no da! Håper du får solgt det da, og kannskje kjøpt inn noe nytt blått igjen. 

Og forresten; velkommen tilbake til gutteklubben grei! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Blue_Angel

[:D][:D][:D]
så var det gutt alikevel[:D][:D]

grattis med guttebass[:D]

Tusen takk [:D] 

Jeg har sittet en halvtime nå på morra'n å bare sett på alle bildene av gutten min..... Han er sååå vakker  

ORIGINAL: Puselura

SHITT! Nå ble JEG stressa! Enn om de faktisk har tatt feil av min jente også? Selv om jeg mener jeg så det veldig godt selv at det er jente, så kan det jo være feil?? [:o] Gutten din ser absolutt helt nydelig ut[:)][:)] Åååå....nå gleder jeg meg masse til å få bebis[:D] Gratulerer, bobler![:)][:)]

Tenkte det samme selv[8D][:D]

Gratulerer med gutten bobler!

Nei dra meg nå baklengs inn i fuglekassa.....

Gratulerer så masse med gutten [:)] Han var aldeles NYDELIG[:D][:D]   Ja nå kan du hvertfall være sikker på kjønnet,hehe.

Back
Topp